eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
  • Data: 2010-04-18 18:56:58
    Temat: Re: Mam takie pytanie co do pitolenia o klekocie.
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 18.04.2010 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    > On 18 Apr 2010 13:25:44 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:
    >>Dnia 18.04.2010 Karolek <d...@o...pl> napisał/a:
    >>> A benzyna to lambda, albo i dwie,
    >>Z popsutą dojedziesz do domu
    >
    > Ale koszta trzeba poniesc. W dieslu tez jest :-)

    Chodzi o dojazd awaryjny do domu/serwisu

    >>> przepustnica,
    >>Co tam sie może popsuć?
    >
    > SPytaj Toyoty :-)

    No sorry ;)

    >>> krokowce, cewki,
    >>Krokowiec możesz odłączyć, zatkać bypas, uchylić przepustnicę "śrubką" na
    >>wolne obroty
    >
    > Nie ma juz srubki.

    No to nie wiem, zdjąć przewód powiertrza i zablokować jakoś przepustnice tak
    aby jechać, albo ją zatkać całkiem, wyłączyć krokowca i bypas jakoś przytkać na
    2k, jak bym miał uruchomić auto za wszelką cene to coś bym wymyślił :)

    >>> przewody WN,
    >>To do naprawienia na trasie, warto jeden dłuższy wozić w trasy wymagające
    >>niezawodności i brak serwisów. W >4 cyl od biedy da się z reguły bez 1 garka
    >>do sklepu czy serwisu dokulać i kupić i dopasować dowolny kabel nawet jak
    >>nie mają oryginała.
    >
    > Bez jednego wtryskiwacza w dieslu tez dojedziesz, a pompe CR przeciez
    > mozna do bagaznika wrzucic na zapas :-P

    Taaak, nie porównuj może wymiany kabli WN do pompy, kable wymienia się w większości
    typowych silników bez uzycia ani 1 klucza i wymiana ko0mpletu to jest kilka
    minut niewykwalifikowanego kierowcy, wymiana pompy wymaga pracy mechanika i często
    dedykowanych kluczy. No i cena, komplet kabli np do mojej 6-cyl to około 100-120zł
    (7 kabli)

    >>Słyszałem o
    >>awarii zasilania pompy - walnął rezystor skracający prąd pompy na ciepłym silniku,
    >>w trybie awaryjnego doworzenia dupy do domu można go zmostkować.
    >>Diagnoza tego prosta - na zimnym chodzi, później gasnie.
    >
    > Niestety tego wszystkiego dowiaduje sie wlasciciel po awarii.

    Jasne, nie słyszy że mu pompa wyje.

    > Diagnoza zreszta wcale nie jest prosta, mialem wlasnie tak - auto
    > zapala, po 10 minutach gasnie, po minucie zapala, i dalej jest juz
    > dobrze. Co wymieniamy ?

    Kluczowe w awaryjnym dojeżdzie do domu/swerwisu jest w tym przypadku
    "dalej jest już dobrze" :)

    --
    "A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie?
    Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest
    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".
    Strugaccy - Poniedziałek zaczyna się w sobotę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: