    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Date: Fri, 18 Dec 2009 12:53:08 +0100
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hg5ife$7n6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hg67h9$kii$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hg6gfa$q39$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hg8hq6$e8h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <hg8r61$64i$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hge2c4$6qm$2@achot.icm.edu.pl>
    <hgfnhb$5g4$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b2b6326$1@news.home.net.pl>

    Piotr Gałka pisze:

    > Kiedyś, gdzieś słyszałem, że w którymś kraju (chyba europejskim)
    > licencji wymaga tylko 8 rodzajów działalności (to było minimum po
    > wszystkich krajach, które analizowali). Dla porównania podali, że w
    > Polsce coś koło 200. Jesteśmy w tym temacie w ogonie i naturalnie w
    > czołówce w temacie korupcji.

    I tutaj się zgadzam. Generalnie mam poglądy libertariańskie i jestem za
    upraszczaniem procedur celem ułatwiania obywatelom takiej czy innej
    działalności. Pamiętam wspomnienia babci, która porównywała prowadzenie
    prywatnej działalności gospodarczej przed wojną i obecnie - z
    sentymentem mówiąc o znacznie mniej skomplikowanych procedurach. :)
    Z drugiej strony anarchistą nie jestem - przeszło mi gdy przestałem być
    nastolatkiem. ;P Zdaje sobie sprawę, że jakieś regulacje celem
    utrzymania porządku w przestrzeni _publicznej_ powinny obowiązywać.

    Bluzganie w eterze to jak najbardziej działanie w sferze publicznej. I
    żadne tłumaczenie w stylu: "Moje usta to przestrzeń prywatna, a Ty
    mogłeś zatkać sobie uszy" mnie nie przekonują. ;)