  • Data: 2009-12-19 13:48:35
    Temat: Re: Mam pytanie o przysz?o?c radia naziemnego
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis napisał:

    > Nie to miałem na myśli. Wyobrażasz sobie budowę autostrady krajowej
    > bez centralnej koordynacji wysiłków? Niech każda wioska zbuduje swój
    > kawałek na własną rękę. Bo ja nie bardzo.

    Dlaczego mam sobie teraz wyobrażać budowę autostrad? Na co mnie to?
    Jeszcze nam się na Hitlera zejdzie, a na to wcale nie mam ochoty.

    > Chociaż może mam za słabą wyobraźnię. ;)

    Tak to w pewnym uproszczeniu wyglądało za rzymskich czasów.

    > Tutaj rozwiązanie jest prostsze niż myślisz - pieniądze.

    No właśnie wcale takie proste to nie jest. Ci od kozy też pewnie kierowali
    się tym, by jak najszybciej złożyć raport, mieć sprawę z głowy i nie dostć
    po premii za zgubienie ściganego zbója. Ale pieniądze to nie wszystko.

    > Będąc na pokładzie samolotu, choćby jeszcze był na ziemi i np.
    > kołował już dzwonić z własnej komórki nie możesz. Co możesz?
    > Wyjąć kartę kredytową i skorzystać z pokładowego telefonu. ;)

    W czasie kołowania? Z pokładowego?

    --
    Jarek