  • Data: 2009-05-18 19:16:39
    Temat: Re: Mam pypcie na zdjęciach.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 May 2009 20:32:18 +0200, "Zibi" <l...@i...pl>
    wrote:

    >Ale fajne. :D Możesz gdzieś wystawić rawa od tej foty?
    >Albo choćby oryginalnego jotpega z puszki?
    As you wish - 10 MB raw z Pentaxa K100D:
    http://rapidshare.de/files/47213716/IMGP1417.PEF.htm

    To co było powyżej to efekt obróbki przez Bibble, bez wyostrzania, bez
    odszumiania. Jak włączyłem usuwanie artefaktów, to te paseczki jedynie
    rozmywały się jeszcze bardziej. I jeszcze jedno - TO występuje tylko
    na wodzie, nigdzie indziej. Obawiam się że są to efekty
    demozaikowania.

    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega: