  • 11. Data: 2009-11-02 16:24:40
    Temat: Re: Mam Pentaxa K-x...
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:hcmqc1$q2p$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Nie musi czekać. K-x-y były w Euro po 2199zł, przynajmniej dwie znane mi
    > osoby zdążyły kupić w tej cenie. Później zdrozały do 2296zł (w każdym bądź
    > razie około 2300zł), a teraz znów staniały do 2199zł.

    A, to w takim razie zwracam honor, ja kupiłem za 2296 ;-( Potaniały znów
    dokłądnie dzień po moim odbiorze w sklepie. Spisek? ;-)) Ale za termin
    dostawy - zamawiałem dzień wcześniej po 17-tej, do odbioru był po 13-tej
    nastepnego dnia - niech im będzie ta stówa drożej. Dzień później stał się
    prezentem.
    Ale czekac musi kolejny potencjalny nabywca, bo teraz tylko na zamówienie,
    nie do 48 godzin ;-(

    --
    Yogi(n)