  • Data: 2013-03-05 23:15:13
    Temat: Re: Mały uchwyt wiertarski - przeróbka
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PeJot napisał:

    > Docelowo trzeba ze 12 sztuk. Zielona Celma mi się już rozsypała, ale
    > uchwyt jest większy niż 30 mm.

    Zielona Celma nadal jest produkowana - i to zarówno w wersji zielonej
    jak i w wersji niebieskiej, dwubiegowej z nawrotem i gwarancją przy
    zastosowaniu zawodowym... Chyba ostatnia na rynku wiertarka ręczna
    dwubiegowa i bez udaru, czyli bez suwliwego osadzenia wrzeciona i
    wynikających z tego luzów - jak i z galwaniczną izolacja wrzeciona i
    uchwytu, kto pamieta że dwubiegowy Bosh 350 W (Celma PrCr10/6 II b) miał
    od początku izolowane wrzeciono?

    --
    Darek