  • Data: 2013-05-14 19:21:07
    Temat: Re: Mały serwer na Atomie
    Od: Kosu <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-05-14, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Na pewno w sam raz ?
    > W znanych mi osobiście przypadkach domowe serwery w pierwszej
    > kolejności miały być przechowalnią "dóbr wspólnych" czyli filmów,
    > muzyki i fotek. Pokusa zatrzymania dobrych pozycji filmowych
    > czy seriali była na tyle wielka że kończyło się dokładaniem
    > drugiego dysku lub wymianą pierwszego. Ale może u ciebie będzie
    > inaczej.

    Nie należę do osób przechowujących "dobra wspólne". To raz.
    Dwa: serwer miałby bardzo konkretne zadania i nie widzę powodu,
    żeby miało się to zmieniać.
    Trzy: mówiąc zupełnie wprost - mało jestem w domu i mało korzystam
    z domowej elektroniki (nie mam nawet telewizora i nie jest to kwestia
    tej panującej ostatnio mody).
    Taki serwer ma przede wszystkim zautomatyzować pewne rzeczy i odciążyć
    łącze przez te 2h/dobę, kiedy włączam kompa i chcę w miarę komfortowo
    posurfować czy potłuc w jakąś głupią grę :). Docelowo będzie też
    trochę zarabiał, ale to nastąpiłoby nawcześniej za rok.

    pozdrawiam,
    Kosu