  • Data: 2013-05-14 11:36:34
    Temat: Re: Mały serwer na Atomie
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Krótko i na temat. Rozmyślam o małym domowym serwerze. Ideał byłby
    >pasywny i ciągnął tyle co żarówka, więc patrzę głównie na Intel Atom.
    >Niestety z racji specyficznych potrzeb potrzebuję na tym Windowsa.

    Nauczony doświadczeniem, kombinowanie z fajnym sprzętem co mało bierze i
    jest mały i jest pojemny (ilość dysków) zawsze kończy się tym ze cały czas
    tylko myślimy o tym.
    poniżej link do Della który jest relatywnie mały dobrze zrobiony jak czysty
    to i cichy i jednoczenie wydajny, ile wciąga prądu nie wiem ale myślę ze
    koszt kilkunastu pln miesięcznie, rezygnując z CD wsadzimy 3 dyski 3,5 cala

    Możliwe ze są jeszcze mniejsze. ale jest dość plaski może wejdzie pod szafę
    :)

    http://allegro.pl/dell-optiplex-755-e7200-2x2-53ghz-
    ati-hd2400xt-win-i3216179683.html

    I robić, jak będzie źle to sobie zmienisz na inny ale ten już będzie działał
    i sprawiał przyjemność ;)

    Buniek