  • Data: 2015-02-22 16:02:05
    Temat: Re: Mały niedrogi samochod do miasta.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 lutego 2015 14:52:29 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    dni w tygodniu, tam i nazad robi z 5-6 kilometrów. Miał Tico i był zadowolony, ale
    Tico miało lekkie spotkanie III stopnia z małym murkiem i się popsuło. Nie warto
    naprawiać bo za dużo porysowane, popękane pogięte. Co mu doradzić do czterech
    tysięcy? Samochód miałby być dla dla emerytki. Codziennie jeździ na działkę i
    dokarmia koty. Przesympatyczna osoba. Tico i tak ze względu na korozję było do
    uśpienia. Ale do jesieni by pojeździło. Byłby czas na znalezienie czegoś. A tu nagłe
    zdarzenie i potrzebne coś od zaraz.

    > Myslales nad Tico?
    > Ewentualnie Seicento?
    >
    > --
    > //\/\aciek
    > docktor(a)poczta.onet.pl

    Tico by już nie chciała. Za bardzo rdzewiał, z resztą nie miała żadnego problemu.
    Jakaś rurka za 20 złotych, klocki raz na 5 lat i to dlatego że wypadało jak koło
    zdjęte. Ogólnie nie sprawiał kłopotu. Seicento znowu ja bym jej nie doradził.
    Doświadczenie ze stycznia tego roku. Wstawiłem swoje Cinquecento na wymianę progów.
    Auto od dwóch lat ma swój dowód osobisty. Obok robili to samo w dziesięcio letnim
    Seicento. Zakres prac przy o 10 lat młodszym samochodzie był większy niż u mnie.