  • Data: 2017-10-22 00:33:44
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Oct 2017 22:20:32 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Czyli już zmiana zdania? Bo przed chwilą ktoś próbował mi wyjasniać
    > że
    > istnieje magiczne hardware na którym kernel nie robi oopsów a
    > software
    > nie ma bugów. Ziew

    Ależ oczywiście, że istnieje i jest poza twoim zasięgiem, bo kosztuje
    trochę więcej niż 30 zł.

    > Ale co, radzisz jednak aby do routowania facebooka brać xeona? Dysk
    > M.2

    I już zmiana zdania? Jeszcze przed chwilą było obróbka filmów na
    routetze a teraz już tylko sam router, tak? Za chwilę się dowiemy,
    że tak na prawdę to nie jest wcale router ale migacz ledowy,

    > coś na Vega? A może coś z NUMA żeby było bardziej zajebiście?
    > Poradź.?

    Radzę ci już któryś raz bys zajął się czymś innym np. pracą
    fizyczną, co? Jest tyle teraz do wybudowania, dobra zmiana potrzebuje
    tez fachowców nie tylko "od komputerów".

    --
    Marek