  • Data: 2017-10-21 22:20:32
    Temat: Re: Maly monitorek VGA
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/21/2017 10:04 PM, Marek wrote:
    > Nie umiesz czytać? Wyraźnie napisałem "a i softu" co wolno tłumaczy się
    > na "i/lub softu".

    Bardzo wolno się tłumaczy, faktycznie.

    Czyli już zmiana zdania? Bo przed chwilą ktoś próbował mi wyjasniać że
    istnieje magiczne hardware na którym kernel nie robi oopsów a software
    nie ma bugów. Ziew.

    > Tak tak. I waląc się co chwila gubi pliki.

    Nie co chwila, nigdnie nie pisałem że co chwila gubi pliki w kontekscie
    routera. W zasadzie nigdzie nie pisalem że to router gubił mi pliki bo
    mój router obecnie wiesza się ze 3 razy do roku. Pliki a w zasadzie ich
    końcowki gubił mi komputer pomiarowy w zupełnie innych okolicznościach.
    Czyli znowu masz urojenia.

    > Ale poza tym jest zajebisty
    > bo kosztował 30 zł.  Rotfl.

    Jest absolutnie niezajebisty. Ale nie grzeje mi strychu co uważam za
    zaletę. Ba, smiem zaryzykować że jak by ten Quad był za 30zł to bym
    wziął jednak mojego Atoma do zadan jakie przed nim stoją. Ma wiele zalet
    z powodu braku zajebistości właśnie.

    Ale co, radzisz jednak aby do routowania facebooka brać xeona? Dysk M.2
    wystarczy? Może w raidzie ze cztery? GF 1050 będzie ok czy jednak Ti lub
    coś na Vega? A może coś z NUMA żeby było bardziej zajebiście? Poradź.
    Podobno z absurdalnych rozwiązań czasem rodzą się ... choć nie, nic sie
    nie rodzi.