eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienieRe: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: John Smith <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
    Date: Tue, 24 Jul 2012 13:30:12 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <jum12q$au6$1@node1.news.atman.pl>
    References: <p...@n...chmurka.net>
    Reply-To: d...@b...pl
    NNTP-Posting-Host: 116.9.rev.vline.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1343129498 11206 217.76.116.9 (24 Jul 2012 11:31:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Jul 2012 11:31:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <p...@n...chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:634311
    [ ukryj nagłówki ]

    > Chcę zrobić miernik temperatury oleju do motocykla. Potrzebuję przepustu,
    > którym można będzie wyprowadzić styk czujnika przez korek oleju (czujnik
    > w postaci DS1820 w TO-92 będzie zanurzony w oleju). Korek jest z aluminium,
    > wygląda tak:
    >
    > http://allegro.pl/i2494494352.html
    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=korek+ol
    eju+gsxf
    >
    > Przepust powinien być hermetyczny, odporny na olej silnikowy, na temperaturę
    > do 120 stopni i na wysokie ciśnienie (nie mam pojęcia jakie - serwisówka do
    > motocykla podaje jedynie ciśnienie w głównym przewodzie olejowym).
    >
    > Cena nie jest krytyczna, to ma być jedna sztuka i ma być niezawodne.
    >
    > Pomożecie? :)
    >

    Nie pomożemy :(. Bo to razem niebanalne wymagania.
    Pomiar lepiej wykonać pośrednio, trzeba znaleźć punkt blisko miejsca
    tego oleju i umocować tam czujnik temperatury pod ciśnieniem atmosferycznym.
    Metale dobrze przewodzą ciepło, temperatura obudowy będzie zbliżona do
    temperatury oleju, o ile w czasie jazdy, wybrany punkt nie będzie dobrze
    chłodzony. Inaczej zrobi się spory gradient temperatury, jak duży łatwo
    sprawdzić poprzez zatrzymanie chłodzenia, czyli najczęściej jazdy.
    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: