-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: John Smith <d...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
Date: Tue, 24 Jul 2012 13:30:12 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <jum12q$au6$1@node1.news.atman.pl>
References: <p...@n...chmurka.net>
Reply-To: d...@b...pl
NNTP-Posting-Host: 116.9.rev.vline.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1343129498 11206 217.76.116.9 (24 Jul 2012 11:31:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Jul 2012 11:31:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <p...@n...chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:634311
[ ukryj nagłówki ]> Chcę zrobić miernik temperatury oleju do motocykla. Potrzebuję przepustu,
> którym można będzie wyprowadzić styk czujnika przez korek oleju (czujnik
> w postaci DS1820 w TO-92 będzie zanurzony w oleju). Korek jest z aluminium,
> wygląda tak:
>
> http://allegro.pl/i2494494352.html
> http://allegro.pl/listing.php/search?string=korek+ol
eju+gsxf
>
> Przepust powinien być hermetyczny, odporny na olej silnikowy, na temperaturę
> do 120 stopni i na wysokie ciśnienie (nie mam pojęcia jakie - serwisówka do
> motocykla podaje jedynie ciśnienie w głównym przewodzie olejowym).
>
> Cena nie jest krytyczna, to ma być jedna sztuka i ma być niezawodne.
>
> Pomożecie? :)
>
Nie pomożemy :(. Bo to razem niebanalne wymagania.
Pomiar lepiej wykonać pośrednio, trzeba znaleźć punkt blisko miejsca
tego oleju i umocować tam czujnik temperatury pod ciśnieniem atmosferycznym.
Metale dobrze przewodzą ciepło, temperatura obudowy będzie zbliżona do
temperatury oleju, o ile w czasie jazdy, wybrany punkt nie będzie dobrze
chłodzony. Inaczej zrobi się spory gradient temperatury, jak duży łatwo
sprawdzić poprzez zatrzymanie chłodzenia, czyli najczęściej jazdy.
K.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.07.12 16:42 j.r.
- 24.07.12 17:45 wowa
- 25.07.12 09:12 Adam Wysocki
- 25.07.12 09:17 Adam Wysocki
- 25.07.12 11:05 John Smith
- 25.07.12 11:48 j.r.
- 26.07.12 12:46 qlphon
- 30.07.12 15:50 Adam Wysocki
- 30.07.12 18:12 John Smith
- 31.07.12 10:01 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- OpenPnP
- taka skrzynka do kablowki
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
Najnowsze wątki
- 2025-02-22 spalinki
- 2025-02-22 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-02-22 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-22 Spalinki:)
- 2025-02-23 Useme
- 2025-02-22 Drogie mieszkania, drogie kredyty i ogromne zyski banków. Czy rząd ma rozwiązanie?
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S