  • Data: 2012-07-25 11:48:32
    Temat: Re: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
    Od: "j.r." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Wysocki wrote:

    > To tym lepiej...

    > A jak to jest zrobione w samochodach? One są chłodzone cieczą - jest
    > pomiar temperatury cieczy przez czujnik zanurzony w tej cieczy?

    http://allegro.pl/czujnik-temperatury-silnika-ford-t
    ransit-86-00-i2449109330.html

    Czujnik jest zanurzony w czynniku ale całość wkręcana do środka jest
    jednolita.
    Jeśli chcesz zrobić dobrze to może zamów u tokarza odpowiednik swojego korka
    z wydrążeniem po środku na czujnik lub zastosuj taki ja w fordzie czy w
    innym
    aucie tam jest rezystor NTC.
    --
    pzdr, j.r.