  • 51. Data: 2012-01-13 21:41:46
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzu

    > Ja zmieniam wczesniej, zaraz za światałmi z przejściem dla pieszych. Bo
    > prawy jest do dupy: albo autobus na przystanku za Wałbrzyską, albo
    > zablokują Cię pipy skręcające w Al. Lotników.

    No cóż, jest ryzyko, jest zabawa. :D

  • 52. Data: 2012-01-13 22:02:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-01-2012 21:14, to pisze:

    > Osobliwe hobby...

    No wiesz, 1500km prywatnie za darmochę piechotą nie chodzi ;)
    Generalnie samochód był nieźle wyposażony, klimatronik, elektryka itp -
    tylko zapomnieli mu silnika wsadzić.

    --
    Paweł

  • 53. Data: 2012-01-13 22:19:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Czyli w zależności od założeń (pusty czy pełny bak na starcie/końcu)
    > spalałeś od 44 do 75 l/100km. Dobrze, że go rozbiłeś, bezpiecznie to
    > Ty nie jeździsz...

    Jeździłem SL55 AMG, przy emeryckiej jeździe w mieście spalała wyraźnie
    ponad 20L/100 i to z pominięciem korków. Każdorazowe przyciśnięcie (ale
    bez popisów) windowało spalanie w kosmos - te 500KM trzeba jednak czymś
    wykarmić, ale są tacy którzy wierzą w 12/100.

    --
    Paweł

  • 54. Data: 2012-01-13 22:30:37
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/13/2012 09:25 PM, jerzu wrote:

    > Czas na 1.6 CRDI :)

    Teraz eksperymentuje z Vectra C 1.9 CDTi zdłubana
    na 195 KM. Ostatnie 2500 km spalanie średnie 7.4.
    Trasa poznań-słupsk w obie strony 5.9.

    Ale jak będę stał na skraju załamania nerwowego,
    to odpalę te biturbo i będę miał 27l/100.

  • 55. Data: 2012-01-13 22:33:13
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/13/2012 10:19 PM, DoQ wrote:

> [...]
    > bez popisów) windowało spalanie w kosmos - te 500KM trzeba jednak czymś
    > wykarmić, ale są tacy którzy wierzą w 12/100.

    C63 można było zejść na trasie Soelden/Poznań do 13.6l/100 km.
    Kiedyś jechałem jak emeryt z Rawicza do Leszna. Miałem 10.8
    Absolutny rekord jazdy ekologicznej: CL500 V8 W215 z 2002 roku,
    prowadziła koleżanka w trasie 8.6l/100.

  • 56. Data: 2012-01-13 22:35:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-01-2012 22:33, m...@i...pl pisze:

> [...]
    > Kiedyś jechałem jak emeryt z Rawicza do Leszna. Miałem 10.8
    > Absolutny rekord jazdy ekologicznej: CL500 V8 W215 z 2002 roku,

    No to gaz muskałeś małym palcem i ruszałeś w trybie winter chyba...

    --
    Paweł

  • 57. Data: 2012-01-13 22:47:34
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/12/2012 03:49 PM, Myjk wrote:
    > 12 Jan 2012 14:47:59 GMT, to

    > Prędkość zabija! Każdy mądry Ci to powie!

    Zabija różnica prędkości, a nie prędkość.

  • 58. Data: 2012-01-13 22:48:39
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/13/2012 10:35 PM, DoQ wrote:

    > No to gaz muskałeś małym palcem i ruszałeś w trybie winter chyba...

    c63 nie miało winter.

  • 59. Data: 2012-01-13 23:01:42
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-13 22:47, m...@i...pl pisze:

    > Zabija różnica prędkości, a nie prędkość.

    Kartony zabijają!

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi