  • 111. Data: 2012-01-14 23:13:42
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 21:47, m...@i...pl pisze:

    > W moim nie był zdejmowany kaganiec, więc nie jechało czysta.

    Mój kolega zdjął kiedyś kaganiec w 126p i poleciał 105.

    --
    Paweł

  • 112. Data: 2012-01-14 23:17:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Widziałem, wrzucałeś kiedyś: http://www.youtube.com/watch?v=UnaRhfc9__4

    --
    Paweł

  • 113. Data: 2012-01-14 23:19:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > W roczniku możesz mieć co najwyżej '6' z przodu.

    O w mordę, to mógłby być moim ojcem! A nawet od biedy dziadkiem.

    > Ale jeśli coś paliliście a mnie nie zaprosiliście, to nie gadam z Wami.
    > ;)

    Reklamacje zgłaszaj do Futrzaka, to on się czepia tej naklejki. :/

  • 114. Data: 2012-01-14 23:21:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Mój kolega zdjął kiedyś kaganiec w 126p i poleciał 105.

    A mój stary dymał stale kaszlakiem 120, a na koniec go rozbił. :>

  • 115. Data: 2012-01-14 23:22:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Widziałem, wrzucałeś kiedyś: http://www.youtube.com/watch?v=UnaRhfc9__4

    Niezłe bączki nawykręcał!

  • 116. Data: 2012-01-14 23:36:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 23:22, to pisze:

    > Niezłe bączki nawykręcał!

    I zebrał za to trofeum z eternitu!

    --
    Paweł

  • 117. Data: 2012-01-14 23:39:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 23:21, to pisze:

    > A mój stary dymał stale kaszlakiem 120, a na koniec go rozbił. :>

    Ale licznikowo czy z gpsem??

    --
    Paweł

  • 118. Data: 2012-01-14 23:41:49
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 14 Jan 2012 23:36:23 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >I zebrał za to trofeum z eternitu!

    Nie włączył awaryjnych, dlatego :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 119. Data: 2012-01-14 23:43:00
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/14/2012 11:19 PM, to wrote:
    > begin m...@i...pl

    > O w mordę, to mógłby być moim ojcem! A nawet od biedy dziadkiem.

    > Reklamacje zgłaszaj do Futrzaka, to on się czepia tej naklejki. :/

    Moja młodsza szwagierka została już babcią :D

    Ja pewnie też mógłbym już dziadkiem być, ale na szczęście
    moje dzieciaki nie biorą się za tą robotę na poważnie.

  • 120. Data: 2012-01-14 23:44:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzu

    > Nie włączył awaryjnych, dlatego :)

    Pewnie dlatego, że driftował francuzem i włącznik odpadł.