eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMałe urządzenie GSM z wbudowaną anteną - czego się spodziewać?Re: Małe urządzenie GSM z wbudowaną anteną - czego się spodziewać?
    From: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Małe urządzenie GSM z wbudowaną anteną - czego się spodziewać?
    Date: Mon, 17 Sep 2012 13:05:19 +0100

    "Konop" <k...@g...pl> wrote in message
    news:157d2dd4-7dd2-4395-a0fc-8a33665bc1c7@googlegrou
    ps.com...
    > Niby w telefonie wszystko chodzi na
    > jednym PCB i nic się nie gryzie, a częstotliwości dużo wyższe i dużo więcej
    > elektroniki. Ale tam jednak jest wielowarstwowe PCB, ekranowane są
    > poszczególne sekcje itp. Muszę w tej chwili *oszacować* jakiego rzędu środki
    > są potrzebne, aby ryzyko jakiś "jaj" było minimalne. Da radę to zrealizować na
    > dwuwarstwowym PCB bez ekranowania reszty elektroniki? Czy raczej konieczne
    > będzie więcej warstw (ekranowanie pomiędzy jedną a drugą stroną PCB) i
    > ekranowanie reszty elementów? Wiem, nikt szklanej kuli nie posiada, ale
> [...]

    ja nie, ale kiedy pracowalem w pewnej serwerowni nauczylem sie nie odkladac
    telefonu kolo upsa - jezeli ktos zadzwonil ups sie restartowal :P

    bylo to sporo pod ziemia i pewnie lecial na maksymalnej mocy - wiec warto
    sprawdzic w najgorszych mozliwych warunkach zeby sie nie okazalo ze w miejscu
    o slabym sygnale beda jaja