    Subject: Re: Małe Pi ale z dyskiem mSata/M.2
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <rh0qi3$vpi$1@dont-email.me> <rh0tud$3u7$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rh11lq$bg3$1@dont-email.me> <rh1bmq$aph$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rh1cvq$j4v$1@dont-email.me> <rh2pr2$4ic$1$horizn@news.chmurka.net>
    <rh2qo2$ucn$2@dont-email.me> <5f34f2c1$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh2sgt$8t6$1@dont-email.me> <5f34f759$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh2tj2$ef9$1@dont-email.me>
    <5f34fb9c$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh2ufr$je2$1@dont-email.me>
    <5f34fec6$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <rh2vbb$o40$1@dont-email.me>
    From: Zbych <a...@o...pl>
    Date: Thu, 13 Aug 2020 11:37:29 +0200

    On 13.08.2020 10:58, heby wrote:

    > Nie działało mi bluetooth na Ubuntu z pewnym specyficznym hardware.
    > Znalazłem problem. Poświęciłem kilkadziesiąt godzin, zrobiłem patacha na
    > prosty, zgubiony if, znalazłem odpowiedzialnych.
    >
    > "Spierdalaj."
    >
    > No i tyle. Nawet pacza nie chcieli. Nie uzasadnili. Spierdalaj i tyle.

    Też miałem różne doświadczenia z projektami open source. W jednym gość w
    ciągu kilkunastu godzin przygotował poprawkę i wypuścił nową wersję a w
    innym moje zgłoszenie utonęło w gąszczu innych i poza kilkoma sugestiami
    nie doczekałem się naprawienia błędu. Tylko zapomniałem o tym pojęczeć
    na p.m.e albo p.c.o.l. żeby rozładować nerwy.

    > Troche przeceniasz środowiska open-whatever. Czasami przyjmują pomoc a
    > czasami nie. Różnie jest. Bywa że krytyka "macie to źle zrobione" zamyka
    > drzwi natychmiast z hukiem. Co widać z resztą tutaj na grupie też: "Jak
    > ci się nie podoba to s... i zrob swoje".

    I mają rację. Jojczenie na temat RPi na p.m.e w żaden sposób nie
    rozwiązuje twoich problemów.

    > Dodatkowo ja nie chce zmieniać Pi. Jak być przeczytał pierwszego maila
    > to pytam o coś *innego* niż pi, ale podobne.

    To po co w ogóle bijesz pianę na temat RPi?