  • 11. Data: 2012-02-16 11:18:47
    Temat: Re: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Akurat Jimny to jak najbardziej prawdziwa terenowka. W trudnym terenie nie ustepuje
    Pajero czy Patrolom. Oczywiscie nie pod wzgledem komfortu czy "bojowego" wygladu. Ale
    niska waga i zdolnosci manewrowania (male gabaryty) czynia z niego prawdziwy pojazd
    terenowy. I zeby nie bylo ze chwale swoje - nie jezdze Jimny ale jezdze troche w
    terenie z grupa gdzie jest Jimny.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 12. Data: 2012-02-16 11:40:28
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > A wiesz, że pajero po hiszpańsku to onanista? :D

    Żeby cie ktoś nie uświadomił co po polsku znaczy Ford :>

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 13. Data: 2012-02-16 13:07:51
    Temat: Re: Mala, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
    Od: "Andrzej Ruczkowski" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Iguan_007" I zeby nie bylo ze chwale swoje - nie jezdze Jimny ale
    jezdze troche w terenie z grupa gdzie jest Jimny.

    Bardzo Ci dziekuje za wypowiedz. Utwierdziles mnie w przekonaniu, ze mój wybór
    jest trafny.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 14. Data: 2012-02-16 14:30:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 14:55:43 +0100, Andrzej Ruczkowski napisał(a):

    > No i po tych doświadczeniach i po przeprowadzce na wieś postanowiłem
    > kupić sobie właśnie ten samochód, i najprawdopodobniej tak też się stanie i
    > marki nie zmienię:-)

    Jimny to fajna zabawka, ale trzeba miec 160 cm wzrostu zeby sie w nim w
    miare wygodnie zmiescic.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 15. Data: 2012-02-16 20:40:31
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    kamil w <news:jhijrs$qpp$2@inews.gazeta.pl>:

    > Zwróć uwagę na E w miejscu A. :)

    Znaczy się grenadier wyspecjalizowany we wrzucaniu granady do rowu,
    ewentualnie z rzadka przerzucaniu jej nad rowem ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 16. Data: 2012-02-16 23:15:17
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Pod jakim wzgledem konkretnie ma byc ten Jimny bardziej niegwygodny dla kogos powyzej
    160cm?  Mowisz to z praktyki? Ze wzgledu na budowe zapewnia on wiele miejsca nad
    glowa. Czy ktos ma 160 czy 180 cm ten samochod bedzie taki sam -z zasady niewygodny.
    Nikt nie kupuje takiego pojazdu pod wzgledem wygody. Maly silniczek dopiero w terenie
    (z reduktorem) pokazuje pazur, poza terenem pozwala na "toczenie". Mala waga (zaleta
    w terenie) polaczona z duzymi, prostymi powierzchniami bocznymi czyni go podatnym na
    boczny wiatr. Krotki rozstaw osi I male zwisy nadwozia sa fajne w terenie ale na
    drodze, na poprzecznych nierownosciach bedziesz skakal jak pilka. W tym samochodzie
    nie ma specjalnej wygody ale akurat wzrost ma tutaj malo do rzeczy.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 17. Data: 2012-02-17 00:10:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 11:40:28 +0100, Grejon napisał(a):

    > Żeby cie ktoś nie uświadomił co po polsku znaczy Ford :>

    Po polsku? Nic. Po angielsku to 'bród' (od brodzenia, czyli płytkie miejsce
    rzeki umożliwiające przeprawę po dnie na drugi brzeg).

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2012-02-17 00:39:45
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Znaczy altylerzysta/ Może być :D

    moze byc tez leflektor, ożysko i labolatorium.

  • 19. Data: 2012-02-17 07:14:45
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Po polsku? Nic. Po angielsku to 'bród' (od brodzenia, czyli płytkie miejsce
    > rzeki umożliwiające przeprawę po dnie na drugi brzeg).

    Dobra, dobra. Nie udawaj, że nie słyszałeś, że "Ford g... wort" :)

  • 20. Data: 2012-02-17 07:43:49
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Grejon wrote:

    > Dobra, dobra. Nie udawaj, że nie słyszałeś, że "Ford g... wort" :)

    I nie każda morda pasuje do Forda :)