  • 1. Data: 2012-02-13 14:48:21
    Temat: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
    Od: "Lucjan" <w...@N...gazeta.pl>

    Kupiłem Mitsubishi Pajero Pinin za 12.000 zł i jest zajebista.

  • 2. Data: 2012-02-13 14:57:46
    Temat: Re: Mała, nieawaryjna, dzielna, tania terenówka.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 13:48:21 +0000 (UTC), Lucjan napisał(a):

    > Kupiłem Mitsubishi Pajero Pinin za 12.000 zł i jest zajebista.

    Ale to nie terenowka :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2012-02-14 21:47:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 13:48:21 +0000 (UTC), Lucjan napisał(a):

    > Kupiłem Mitsubishi Pajero Pinin za 12.000 zł i jest zajebista.

    A wiesz, że pajero po hiszpańsku to onanista? :D

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2012-02-15 12:47:42
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Opisz nam Lucjanie jak włączasz reduktor w tej swojej "terenówce".

  • 5. Data: 2012-02-15 12:53:30
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/02/2012 20:47, Adam Płaszczyca wrote:

    > A wiesz, że pajero po hiszpańsku to onanista? :D

    A wiedziałeś, że Płaszczyca w języku indian Guarani znaczy "Granadier"?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-02-15 13:56:39
    Od: "Andrzej Ruczkowski" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to nie terenowka :)

    No i co z tego:-). A np. taki Suzuki Jimny, niby kurdupel, mały, niewygodny,
    wersja fabryczna bez blokady, a mimo wszystko użytkownicy chwalą go i to
    szczególnie za możliwości terenowe. W sumie chyba nie chodzi o to, czy coś tam
    jest "prawdziwą" terenówką czy nie, tylko czy spełnia oczekiwania nabywcy. A jak
    widać Lucjan jest zadowolony.

  • 7. Data: 2012-02-15 14:04:25
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    >...W sumie chyba nie chodzi o to, czy coś tam jest "prawdziwą" terenówką
    >czy nie, tylko czy spełnia oczekiwania nabywcy. A jak widać Lucjan jest
    >zadowolony.

    Chodzi o to że słowo "terenówka" nie oznacza samochodu przystosowanego do
    jazdy w terenie zabudowanym, a oznacza pojazd zdolny do jazdy poza drogami,
    w piachu, błocie, na stromych podjazdach. Taki Suzuki Jimny wyposażony w
    reduktor umożliwia jazdę w trudnym terenie (po założeniu odpowiednich opon),
    a Pinin spali sprzęgło i na tym się jazda zakończy.

  • 8. Data: 2012-02-15 14:55:43
    Od: "Andrzej Ruczkowski" <a...@i...pl>

    Użytkownik "PaweL" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > reduktor umożliwia jazdę w trudnym terenie (po założeniu odpowiednich opon), a
    > Pinin spali sprzęgło i na tym się jazda zakończy.

    Oczywiście wiem o co Ci chodzi i całkowicie się z Tobą zgadzam. Nie mniej jednak
    teren terenowi nie równy, i być może Lucjan niczego więcej nie oczekiwał ponad
    to co oferuje Pinin, niestety nie napisał co dla niego oznacza teren:-). A tak a
    propo's Jimniaka, miałem okazję przejechać się nim w terenie, konkretnie strome
    podjazdy, niewielkie (tak do 1/3 koła) błoto, ostatnio śnieg (nawet do około
    50cm) i takie zwykłe, wyboiste drogi poza asfaltem, i to wszystko na "zwykłych"
    oponach. No i po tych doświadczeniach i po przeprowadzce na wieś postanowiłem
    kupić sobie właśnie ten samochód, i najprawdopodobniej tak też się stanie i
    marki nie zmienię:-). Po prostu w świetle moich oczekiwań ten sprzęt sprawdza
    się na 100%, niezależnie od tego czy jest to terenówka, czy tylko terenówka do
    terenu zabudowanego:-)
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 9. Data: 2012-02-16 00:36:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 11:53:30 +0000, kamil napisał(a):

    > A wiedziałeś, że Płaszczyca w języku indian Guarani znaczy "Granadier"?

    Znaczy altylerzysta/ Może być :D

    --

  • 10. Data: 2012-02-16 10:56:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/02/2012 23:36, Adam Płaszczyca wrote:

    > Znaczy altylerzysta/ Może być :D

    Zwróć uwagę na E w miejscu A. :)

    --
    Pozdrawiam,