  • Data: 2010-03-08 14:20:53
    Temat: Re: Mała miejska żmija - Abarth, Twingo?
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > Wywalic to co z tylu pierdzi w maluchu i wstawic silnik od hondy.
    > 500 z motocykla :-)

    Obawiam się, że profesjonalne i w miarę trwałe rozwiązanie tego typu kosztowałoby
    mnie więcej niż
    zakup nowego auta z salonu. Całkiem serio do rozwiązania jest kilka trudnych
    problemów jak sprzęgło
    czy skrzynia biegów - one tego nie wytrzymają po prostu. A że są zintegrowane z
    silnikiem, to jest
    nad czym myśleć.

    Zresztą nie lepiej Cinquecento Sporting znaleźć? Cena podobna...

    Hm.. to jest w sumie myśl.

    --
    fv