  • Data: 2010-03-08 20:44:15
    Temat: Re: Ma?a miejska ?mija - Abarth, Twingo?
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.03.2010 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    > U?ytkownik "fv" <f...@c...com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ja tam sie nie znam, ale sportowa renowka nazywa sie Clio 2.0T,
    > albo clio 3.0 :-)

    Masz rację nie znasz się. Nie było Clio 2.0T - Clio Sport to od zawsze
    wolnossąca dwulitrówka. Wcześniej Williams - 1.8 16v.

    Clio V6 nie wystepuje jako nowe auto - nie było takiego silnika w Clio
    III co z racji wieku chyba skreśla model z rozważań autora wątku.

    > malucha se, k*, kup, to nie bedzie :-)

    Będzie... Zadne z tych aut podczas deptania po duzym miejscie nie spali
    ponizej 10 litrow. JEzeli tak sie zdarzy to znaczy, ze albo miasto nie
    jest duze i zakorkowane albo to nie bylo deptanie ;-)

    > W pewnym momencie do polo czy do skody najmocniejszy silnik to byl
    > TDI :-)

    Poprzednia Fabia RS. W obecnej najmocniejszym jest silnik benzynowy.

    Chloru *** XU10J4RS *** chloru at chloru net