  • 11. Data: 2009-03-24 11:45:42
    Temat: Re: Mała GO, trochę sampli
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Od razu poznać miastowego, profi i z doświadczeniem :)

    myslalem ze wszyscy tak robia i daja modelce przed sesja dziale na
    rozluznienie i szerokie zrenice :) Skutek uboczny moze byc tylko
    jeden, potem ciezko taka modelke dogonic :) AF D3 nawet nie
    poradzi :D

    Roger

  • 12. Data: 2009-03-24 11:49:20
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sordyl" :

    > To PS, krople do oczu, czy trzymanie w całkowitej ciemności przez
    > dobę, a potem znienacka - BŁYSK! ??? :D
    >
    > jakie BŁYSKI ?? fuj !
    >
    > dwie żarówki plus
    > F1,4 iso 800 , czas 1/25 czyli ciemno :P

    "tak czy inaczej fotka jest przykładem ocierania się o granicę kiczu -
    - charakterystyczne dla absurdalnie małej GO;
    stosowanie formalnych, niezwykłych, technicznych fajerwerków
    zawsze budzi niebezpieczeństwo przerostu formy nad treścią;
    potem zwykle robi się już łatwo i ... nudno"*

    precz z małą GO! PRECZ!!!
    ;)))

    /* - kto chce może wstawić sobie do stopki :)
    --
    pzdr.
    JR

  • 13. Data: 2009-03-24 12:06:56
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

    > precz z małą GO! PRECZ!!!
    > ;)))

    mam nadzije ze w swoim szkle zakleiłeś listki przysłony
    na co najmniej 32 ? :D

    > /* - kto chce może wstawić sobie do stopki :)

    za długie i za pryszczerskie :D~`

    --
    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO

  • 14. Data: 2009-03-24 12:41:40
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sordyl" :

    > mam nadzije ze w swoim szkle zakleiłeś listki przysłony
    > na co najmniej 32 ? :D

    eeee ... wystarczy kupić sobie kompakt :)

    > za długie i za pryszczerskie :D~`

    no właśnie, fotkę mogłoby jeszcze ratować np.:
    1. przebijający gdzieś spod makijażu pryszcz
    2. silniej zaznaczona asymetria/niedoskonałość śnieżnego
    uśmiechu :))

    --
    pzdr.
    JR

  • 15. Data: 2009-03-24 12:59:19
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On Mar 24, 11:45 am, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

> [...]
    > rozluznienie i  szerokie zrenice :) Skutek uboczny moze byc tylko
    > jeden, potem ciezko taka modelke dogonic :) AF D3 nawet nie

    Chętnie zostanę twoją modelką - co masz w apteczce??? ;)

  • 16. Data: 2009-03-24 13:03:12
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    Krzysztof Sordyl pisze:
    > Dla miłośników małej GO, czyli wybrane fotki z przysłoną 1,2 lub 1,4
    >
    > zapraszam i pozdrawiam
    >
    > http://plfoto.com/1626268/zdjecie.html
    świetne - hipnotyzujące i dynamiczne

    bardzo mi się podoba...

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 17. Data: 2009-03-24 13:11:25
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

    Użytkownik "JR" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof Sordyl" :

    > eeee ... wystarczy kupić sobie kompakt :)

    Zazdroszczę, niechce mi się zawsze nosić tych kilogramów :(

    > no właśnie, fotkę mogłoby jeszcze ratować np.:
    > 1. przebijający gdzieś spod makijażu pryszcz
    > 2. silniej zaznaczona asymetria/niedoskonałość śnieżnego
    > uśmiechu :))

    Po to dziewczyny płacą za sesje , by nic takiego nie przytrafiło.
    Poza tym wszystko znika przez małą GO i nie trzeba nawet retuszować :)

    --
    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO

  • 18. Data: 2009-03-24 13:14:44
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    w tej chwili laksigen i kawalki papieru sciernego gruboziarnistego :)

    Roger

  • 19. Data: 2009-03-24 13:27:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Anjay napisał(a):

    > świetne - hipnotyzujące i dynamiczne
    > bardzo mi się podoba...

    Tylko buty o numer za duże ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 20. Data: 2009-03-24 13:33:37
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Sordyl" :

    > Po to dziewczyny płacą za sesje , by nic takiego nie przytrafiło.
    > Poza tym wszystko znika przez małą GO i nie trzeba nawet retuszować :)

    niestety -- takie to już życie :)
    kilka dni temu poraz n-ty obejrzałem sobie "Blow-Up", 1966;
    moim zdaniem, obowiązkowa lektura dla każdego fotografa studyjnego;
    fajny poszukująco-miotający się Hemmings i ciekawe metody nudnej pracy
    z modelkami ;) -- taki smaczny bonus do motywu przewodniego filmu...

    --
    pzdr.
    JR