    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 9 Nov 2014 08:39:00 -0800 (PST)
    Subject: Re: Makra w jezyku Scheme
    From: g...@g...com

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 16:28:48 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    > Miałem szczerą chęć poczytania, ale jednak odstraszył mnie okaleczony
    > tekst pozbawiony polskich znaków (hmmm, gdy tak z 10 lat temu po raz
    > ostatni używałem Emacsa i XEmaca, to bez problemu można było w nich
    > pisać z użyciem polskich znaków :-) ). Poza tym tytuły rozdziałów pisane
    > wielkimi literami i amerykańskie cudzysłowy ("") zamiast polskich ("")
    > słabo wyglądają. Nie żebym był jakimś typograficznym ortodoksem ani, za
    > przeproszeniem, narodowcem, ale poniżej pewnego poziomu to IMO schodzić
    > nie wypada. :-)

    Oryginalny tekst zostal napisany z uzyciem polskich znakow, ale przed
    wklejeniem tekstu na grupe usunalem je, poniewaz pisze tutaj duzo ludzi
    z roznymi kodowaniami i nie kazdy ma obsluge unicode'a (jakkolwiek
    absurdalnie by to nie brzmialo, wydaje mi sie, ze takie rozwiazanie
    jest najmniej konfliktowe).

    Jezeli jestes zainteresowany, to wrzucilem PDF do swojego repozytorium
    https://bitbucket.org/panicz/slayer/src/df065378709f
    226fa09b0c57ac3aeaa453d0aae0/doc/makra.pdf?at=defaul
    (co prawda cudzyslowy i paragrafy nadal sa amerykanskie, i tytuly rozdzialow
    sa wielkimi literami, ale mysle, ze przy odrobinie dobrej woli mozna przymknac
    oko na te tymczasowe mankamenty)