  • Data: 2014-11-09 20:08:50
    Temat: Re: Makra w jezyku Scheme
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 19:04:43 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    > E tam, olać ich. Bo IMO to trzeba być niezłym sztukmistrzem, aby w
    > obecnych czasach nie być w stanie poprawnie widzieć na newsach poprawnie
    > zakodowanego unikodowego tekstu.

    Chodzi nie tylko o to. Jak taki sztukmistrz odpowie mi na posta, to
    nawet moje ogonki zmieniaja sie w jakies dziwne mutanty, i to dopiero
    wyglada nieelegancko

    226fa09b0c57ac3aeaa453d0aae0/doc/makra.pdf?at=defaul
    > Dzięki, teraz wygląda i czyta się lepiej. W każdym razie nie oczekuj ode
    > mnie jakichś merytorycznych komentarzy ponieważ ja na temat Scheme wiem
    > nie wiele więcej ponad to, że istnieje. :-)

    Wszystkie podstawy sa wylozone w pierwszym rozdziale, wiec nie ma sie
    co martwic :)

    > P.S. Widzę, że używasz LaTeX-a. W takim razie ten skrypt
    > (http://www.zsk.p.lodz.pl/~zajaczko/Algorytmy_i_Pods
    tawy_Programowania/Ada_95_Skrypt_Wyd_II.pdf)
    > IMO może posłużyć za wzór elegancko złożonej i dającej się dobrze czytać
    > na monitorze publikacji.

    Pisalem skrypt w emacsie zgodnie ze specyfikacja org. To taka ciut
    sformalizowana specyfikacja plikow tekstowych (czesto uzywana np. do
    formatowania plikow tekstowych na githubie). Tryb emacsa daje mozliwosc
    generowania z tego LaTeXa (przyznam, ze pdfa wyprodukowalem na szybko,
    nie bardzo wglebiajac sie w rozne opcje)