  • 31. Data: 2010-06-25 20:11:23
    Temat: Re: Magnetyzer elektroniczny do wody
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

> [...]

    Gdyby magnes przyłożony był _gdzieś tam_ do rury podającej paliwo,
    to bym nie miał więcej pytań. A tak, to muszę zapytać, jak określono
    to Właściwe Miejsce?

    > Wiesz, przy spalaniu liczonym w _tonach_ oleju napędowego na godzinę to
    > da się zmierzyć dokładnie.

    Wbrew pozorom bład pomiaru spalania nie bierze się stąd, że paliwo
    zamiast wiadrami trzeba mierzyć naparstkami.

    > No i chyba najważniejsze - taki silnik pracuje godzinami z tym samym
    > obciążeniem.

    A to obciążenie utrzymuje się godzinami na takim samym poziomie
    określonym z jaką dokładnością?

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2010-06-25 20:43:18
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-25 22:04:45 +0200, =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Soko=B3owski?=
    <j...@l...waw.pl> said:

    > Pewnie zrobili rzetelne testy, które dały im przekonujące dowody na to,
    > że gdy będą sprzedawali kotły z magnetyzerami, to wyciągna więcej kasy
    > od klientów.

    Podobnie jak mikrogranulki, inteligentne molekuły, i inne dzinksy
    marketingowe. Obecnie marketing stoi na stanowisku, że należy klientowi
    dać w naszym produkcie coś czego nie mają produkty konkurencji. Nie
    ważne że to placebo. Ważne żeby klient uwierzył.

    --
    DJ

  • 33. Data: 2010-06-25 20:52:35
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    bratPit pisze:

    > myślisz że Vaillant jako firma wierzy w vodoo i w związku z tym montuje
    > magnetyzery na swoich kotłach?
    > wątpię,

    Myślę, że ci, którzy byli za wprowadzeniem magnetyzerów raczej w nie nie
    wierzyli, ale uwierzyli w ich efekt marketingowy.

    A poważnie:
    nie twierdzę kategorycznie, że pole magnetyczne nie będzie miało
    jakiegoś wpływu na wodę i może w jakiś 'magiczny' sposób pozwoli np. na
    zmniejszenie osadzania się kamienia - nie moja dziedzina. Niestety
    "magicznych urządzeń" jest sporo a badań naukowych jak na lekarstwo.

    P.S.
    Folklor bliższy tematowi grupy:
    http://www.soundtrade.pl/pl/artykuly/5,kable_die_har
    d.html

    Michoo

  • 34. Data: 2010-06-25 21:00:07
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-25 22:43, DJ napisał/a:

> [...]
    > dać w naszym produkcie coś czego nie mają produkty konkurencji. Nie
    > ważne że to placebo. Ważne żeby klient uwierzył.

    Zapomniałeś jeszcze o "technologii sonicznej" (Braun) a to CHYBA (nie
    mam pojęcia o co chodzi) bliższe tematyce grupy niż mikrogranulki ;-)

    --
    Cz.

  • 35. Data: 2010-06-25 21:11:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jun 2010 22:52:35 +0200, Michoo wrote:
> [...]
    >jakiegoś wpływu na wodę i może w jakiś 'magiczny' sposób pozwoli np. na
    >zmniejszenie osadzania się kamienia - nie moja dziedzina.

    Jest jakas publikacja naukowcow ze Swierku - po wsadzeniu magnetyzerow
    przestal im sie reaktor zakamieniac.
    Pozostaje tylko miec nadzieje ze napisali co zaobserowali, a nie byl
    to artykul sponsorowany :-)

    J.

  • 36. Data: 2010-06-25 21:20:30
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    J.F. pisze:

    > Jest jakas publikacja naukowcow ze Swierku - po wsadzeniu magnetyzerow
    > przestal im sie reaktor zakamieniac.

    Możesz dać jakiś namiar? Gdzie to jest, w Acta Physica Polonica? :-)

    --
    Filip.

  • 37. Data: 2010-06-25 22:42:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Jun 2010 23:20:30 +0200, Filip Ozimek wrote:

    >Możesz dać jakiś namiar? Gdzie to jest, w Acta Physica Polonica? :-)

    http://www.epjap.org/index.php?option=com_article&ac
    cess=doi&doi=10.1051/epjap:2002025&Itemid=129

    Eur. Phys. J. Appl. Phys. Volume 18, Number 1, April 2002
    Magnetic treatment of industrial water. Silica activation
    A. Szkatula, M. Balanda and M. Kopec

    Jak wpisac te nazwiska do googla .. sporo cytowan nabili :-)

    J.

  • 38. Data: 2010-06-25 23:29:47
    Od: "Robben" <...@n...mail>

    > Jest jakas publikacja naukowcow ze Swierku - po wsadzeniu magnetyzerow
    > przestal im sie reaktor zakamieniac.
    > Pozostaje tylko miec nadzieje ze napisali co zaobserowali, a nie byl
    > to artykul sponsorowany :-)

    No ale ten elektromagnetyzer to nie magnetyzer. To tak jakby podłączyć
    plejer MP3 i zamiast słuchawek podłączyć kabeli i je owinąć dookoła rury
    wodnej. 500hz do 3kH losowo zapewnione i o różnych kształtach.
    To musi być wał.
    Po prostu żeby zamontować magnetyzer trzeba przerobić rury, a do tego trzeba
    mieć czym i umiejetności. Ale kabelek owinie każdy.
    mnie to śmierdzi wałem tylko czemy tak powszechnie rozgłaszanym jako
    prawdziwym?

  • 39. Data: 2010-06-26 05:55:35
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Gdyby magnes przyłożony był _gdzieś tam_ do rury podającej paliwo,
    > to bym nie miał więcej pytań. A tak, to muszę zapytać, jak określono
    > to Właściwe Miejsce?

    ZTCP eksperymentalnie i było to dosyć czasochłonne.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 40. Data: 2010-06-26 07:40:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czarek napisał(a) :

    > Zapomniałeś jeszcze o "technologii sonicznej" (Braun) a to CHYBA (nie
    > mam pojęcia o co chodzi) bliższe tematyce grupy niż mikrogranulki ;-)

    Lepiej brzmi "ultrasonicznej" :-D
    I tak opisują swój produkt producenci odzieży (termoaktywnej).
    Znaczy to, że szwy są "sklejane" ultradźwiękami.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]