  • 41. Data: 2010-06-26 09:34:01
    Temat: Re: Magnetyzer elektroniczny do wody
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    news:i01i3b$ofb$1@news.onet.pl...

    > I żadnych stanów pośrednich? Może jednak jest tam jakiś efekt kwantowy,
    > superpozycja czy cos :P

    U mnie stany pośrednie wynikają z pracy PWM regulowanego potencometrem
    kurkowym.

    --
    Irokez

  • 42. Data: 2010-06-26 10:00:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PeJot napisał:

    > ZTCP eksperymentalnie i było to dosyć czasochłonne.

    I kosztowne -- co warto zaznaczyć w firmowych materiałach informacyjnych.

    --
    Jarek

  • 43. Data: 2010-06-26 11:39:04
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Wiesz, przy spalaniu liczonym w _tonach_ oleju napędowego na godzinę to
    > da się zmierzyć dokładnie. No i chyba najważniejsze - taki silnik
    > pracuje godzinami z tym samym obciążeniem.

    I jesteś w stanie wykazać, że różnica na poziomie tysięcznej części jest
    efektem magnetyzera?
    Zadziwiające.

    JanuszR

  • 44. Data: 2010-06-26 11:41:39
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > myślisz że Vaillant jako firma wierzy w vodoo i w związku z tym montuje
    > magnetyzery na swoich kotłach?

    Firma nie musi wystarczy, że wierzą jej klienci.

    Januszr

  • 45. Data: 2010-06-26 16:21:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "bratPit"

    > myślisz że Vaillant jako firma wierzy w vodoo i w związku z tym montuje
    > magnetyzery na swoich kotłach?
    > wątpię,

    A pamiętasz te różdżki do wykrywania materiałów wybuchowych, narkotyków,
    ludzi itd.
    Było o tym tutaj pisane.
    Wojsko to kupiło.

    Robert

  • 46. Data: 2010-06-28 06:30:28
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W dniu 2010-06-26 18:21, Robert Wańkowski pisze:

    > Użytkownik "bratPit"

    > A pamiętasz te różdżki do wykrywania materiałów wybuchowych, narkotyków,
    > ludzi itd.
    > Było o tym tutaj pisane.
    > Wojsko to kupiło.

    Można prosić o jakiś link? Zaintrygowałeś mnie.

    --
    Yakhub

  • 47. Data: 2010-06-28 08:29:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Yakhub"

    > Można prosić o jakiś link? Zaintrygowałeś mnie.

    Bombowa różdżka z 24.01.2010
    lub
    http://news.elektroda.pl/bombowa-rozdzka-t459259.htm

    Robert

  • 48. Data: 2010-06-28 16:08:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PeJot" <P...@o...pl> wrote in message news:i030sk$5be$1@news.onet.pl...

    > Wiesz, przy spalaniu liczonym w _tonach_ oleju napędowego na godzinę to da
    > się zmierzyć dokładnie. No i chyba najważniejsze - taki silnik pracuje
    > godzinami z tym samym obciążeniem.

    Wiesz czy nie wiesz jaki był błąd pomiaru?

  • 49. Data: 2010-06-28 16:10:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JanuszR" <r...@o...pl> wrote in message news:i04osn$tsv$1@news.onet.pl...

    > I jesteś w stanie wykazać, że różnica na poziomie tysięcznej części jest
    > efektem magnetyzera?
    > Zadziwiające.

    Najwyraźniej inne parametry pracy silnika takie jak obroty/minutę,
    temperatura powietrza dolotowego, precyzyjny skład mieszanki paliwa
    były kontrolowane z dokładnością co najmniej jeden rząd wielkości lepszą.

    :-)

  • 50. Data: 2010-06-28 16:13:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czarek" <c...@n...fm> wrote in message

    > Zapomniałeś jeszcze o "technologii sonicznej" (Braun) a to CHYBA (nie mam
    > pojęcia o co chodzi) bliższe tematyce grupy niż mikrogranulki ;-)

    Piszesz o przechowywaniu/myciu ich maszynek do golenia?
    Chyba dotyczy to zdaje się myjek ultradźwiękowych...