  • 51. Data: 2010-06-29 06:19:55
    Temat: Re: Magnetyzer elektroniczny do wody
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości >
    > Mam cyfrową baterię - odkręcam kurek woda płynie; zakręcam - przestaje.

    A ja mam w spłuczce multiwibrator monostabilny.

  • 52. Data: 2010-06-29 09:27:04
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:i0c3aa$1ld1$1@news2.ipartners.pl,
    William Bonawentura <n...@i...pl> nabazgrał:
    > Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    > wiadomości >
    >>

    > A ja mam w spłuczce multiwibrator monostabilny.

    A ja osad :-(

    --
    Włodek

  • 53. Data: 2010-06-29 09:30:29
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    William Bonawentura pisze:

    > Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    > wiadomości >
    >>

    > A ja mam w spłuczce multiwibrator monostabilny.

    Zaraz tam multiwibrator...Stabilizacja poziomu cieczy i tyle :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 54. Data: 2010-06-29 11:25:44
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz tam multiwibrator...Stabilizacja poziomu cieczy i tyle :)

    To chyba mówimy o innym komponencie spłuczki :). Stabilizator szeregowy
    oczywiście również u mnie występuje.

  • 55. Data: 2010-06-29 11:51:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan William Bonawentura napisał:

    > To chyba mówimy o innym komponencie spłuczki :). Stabilizator
    > szeregowy oczywiście również u mnie występuje.

    Multiwibrator monostabilny, to jest w innym rodzaju spłuczki. Takim
    z przyciskiem, bez żadnego zbiornika. W pisuarach też tak bywa.
    A tu mamy do czynienia z rozładowaniem pojemności zbiornika przez
    klucz, który zamyka się dopiero po ustaniu przepływu (tyrystor).

    O tieczieniu wody w wodoprawodnych trubach i o tym, że można je srawnit'
    do elekriczieskowo toka, to ja miałem na lektoracie z rosyjskiego. Nie
    dam sobie teraz wciskać ciemnoty, bo wiem jak to wygląda. Trójkę za to
    dostałem, więc się znam.

    Jarek

    --
    Ne lejem, ne lejem, ne lejem, ne lejem,
    Zabrali nam pisuar.

  • 56. Data: 2010-06-29 12:01:29
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > A tu mamy do czynienia z rozładowaniem pojemności zbiornika przez
    > klucz, który zamyka się dopiero po ustaniu przepływu (tyrystor).

    Są bardziej zaawansowane rozwiązania pozwalające na odcięcie części
    ładunku, czyli IGBT ;)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem