    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magnetyzer elektroniczny do wody
    Date: Fri, 25 Jun 2010 22:52:35 +0200

    bratPit pisze:

    > myślisz że Vaillant jako firma wierzy w vodoo i w związku z tym montuje
    > magnetyzery na swoich kotłach?
    > wątpię,

    Myślę, że ci, którzy byli za wprowadzeniem magnetyzerów raczej w nie nie
    wierzyli, ale uwierzyli w ich efekt marketingowy.

    A poważnie:
    nie twierdzę kategorycznie, że pole magnetyczne nie będzie miało
    jakiegoś wpływu na wodę i może w jakiś 'magiczny' sposób pozwoli np. na
    zmniejszenie osadzania się kamienia - nie moja dziedzina. Niestety
    "magicznych urządzeń" jest sporo a badań naukowych jak na lekarstwo.

    P.S.
    Folklor bliższy tematowi grupy:
    http://www.soundtrade.pl/pl/artykuly/5,kable_die_har
    d.html