  • 81. Data: 2011-06-14 23:18:58
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-14 22:07:54 +0200, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

    > To może prościej.
    > Ja również nie bardzo wierzę, że te magnesy coś poprawiają,

    A gdybyś przestał traktować to w kategorii duchów, czyli zarzucił
    wiarę, a pozostał przy chłopskim pomyślunku - CO przylgnie do magnesu:
    powietrze, benzyna, LPG czy olej napędowy?

    > jednak istnieją pewne specyficzne warunki, których albo nie rozumiemy,
    > albo nie potrafimy zbadać

    Możnaby katalizatory podciągnąć.

    > - przykład z miłością

    O! dobry przykład - często spożyta wódka powoduje miłość fizyczną.

    > - każdy wie (no prawie) że istnieje, ale zbadać tego nie idzie.

    Tzn. zakładasz, że nie istnieją dowody miłości?
    Ani te ze swiata nastolatkow, ani te udokumentowane czynami i życiem?
    Ciekawa teza...

    > Zasób ludzkiej wiedzy wydaje się przeogromny, tymczasem mały pajączek
    > tka sobie nitkę tak mocną jak nic na świecie i nie potrafimy tego
    > powtórzyć

    Czyli skoro nie potrafimy powtórzyć, to znaczy, że tej nitki nie ma?

    > - nikogo nie namawiam do stosowania magnesów, sam nie używam, ale gdy
    > okaże się po latach, że jednak na coś tam wpływają to jak będziecie
    > wyglądać?

    Normalnie.
    Stosujesz żydowską metodę przechrzty.

    Jeśli boga, co daj bóg!, nie ma, to dzięki bogu!
    Ale jeśli, co nie daj bóg, bóg jest, to niech bóg ma nas w swej opiece!

    > ;-)

    Tak, wierzący w magnesy są warci tego znaczka.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 82. Data: 2011-06-15 00:03:57
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > jerzy.n pisze:
    > Za tydzień pojadę kupić większą ilość.
    > Ale się będą ludziska dziwić że ktoś to kupuje :-)

    A nie masz jakiegoś złomu komouterowego w domu? Po rozkręcenu kilku starych
    twerdzieli będziesz miał zapas na kilka ścian.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 83. Data: 2011-06-15 06:50:46
    Od: z <z...@g...pl>

    Yogi(n) pisze:

    > A nie masz jakiegoś złomu komouterowego w domu? Po rozkręcenu kilku
    > starych twerdzieli będziesz miał zapas na kilka ścian.

    Mam się zdziwić czy roześmiać :-)

  • 84. Data: 2011-06-15 10:07:46
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 13.06.2011 17:03, jerzy.n pisze:
    > Takie właśnie cuda z poparciem biura patentowego oferują niektórzy
    > sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
    > wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do
    > forum, ktos "trenował " takie cuda ?

    Magnesy mogą pomóc, ale trzeba by ich dość sporo, i zamontować je
    wszystkie na przednim zderzaku. Po podjechaniu wystarczająco blisko do
    jadącej przed nami ciężarówki zużycie paliwa spadnie do zera!:)

  • 85. Data: 2011-06-15 10:41:18
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> wrote:
    > To może prościej.
    > Ja również nie bardzo wierzę, że te magnesy coś poprawiają, jednak
    > istnieją pewne specyficzne warunki, których albo nie rozumiemy, albo nie
    > potrafimy zbadać - przykład z miłością - każdy wie (no prawie) że
    > istnieje, ale zbadać tego nie idzie. Zasób ludzkiej wiedzy wydaje się
    > przeogromny, tymczasem mały pajączek tka sobie nitkę tak mocną jak nic
    > na świecie i nie potrafimy tego powtórzyć - nikogo nie namawiam do
    > stosowania magnesów, sam nie używam, ale gdy okaże się po latach, że
    > jednak na coś tam wpływają to jak będziecie wyglądać?

    Nooo... Można też owinąć różańcem, dzisiaj efekt podobny ale kto wie co
    wyjdzie po latach?!

    wit

  • 86. Data: 2011-06-15 11:45:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-06-14, Przemys?aw Czaja <p...@p...fm> wrote:

    > ale gdy okaże się po latach, że
    > jednak na coś tam wpływają to jak będziecie wyglądać?

    Jak przez okno. Nie okaże się.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 87. Data: 2011-06-15 12:04:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pszemol"

    > :)
    >
    > Myślałem, że BrunoJ ironizuje (chyba słusznie), dlatego wyjaśniłem, że
    > istnieją skuteczne metody hamowania oparte o magnesy o ile czegoś nie

    Neodymowe?

    > przekręciłem to ten pociąg mogł zahamować tylko z użyciem takich hamulców,
    > żadne konwencjonalne rozwiązania nie dawały rady, dlatego może i wpływ
    > neodymów na układ paliwowy jest żaden, jednak w układach hamulcowych
    > okazuje się bardzo skuteczny.

    Faktycznie Tobie sie zdaje, ze hamulce sa na neodymowych.

  • 88. Data: 2011-06-15 14:26:30
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Ghost"

    > Neodymowe?

    > Faktycznie Tobie sie zdaje, ze hamulce sa na neodymowych.

    Jak kto się zechce przypierdolić, to widać można do wszystkiego

    Pozdrówki

  • 89. Data: 2011-06-15 16:34:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Mam się zdziwić czy roześmiać :-)

    Nie wiem, to już zależy od Twojej woli. Ja używam magnesów neodymowych,
    wykręconych z twardych dysków do mocowania paru rzeczy na blasze (w garażu).
    Trzymają naprawdę mocno. Ty możesz się roześmiać.

  • 90. Data: 2011-06-15 20:19:12
    Od: z <z...@g...pl>

    Yogi(n) pisze:

    > Nie wiem, to już zależy od Twojej woli. Ja używam magnesów neodymowych,
    > wykręconych z twardych dysków do mocowania paru rzeczy na blasze (w
    > garażu). Trzymają naprawdę mocno. Ty możesz się roześmiać.

    No to pora się zdziwić :-)
    Tych magnesów to w twardzielu gdzie szukać?
    Czy w bardzo starych dyskach (130Mega) też są?