  • 71. Data: 2011-06-14 16:32:12
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4df76303$0$2484$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Pszemol

    > Dlaczego tak uważasz?

    Bo używam mózgu do myślenia.

  • 72. Data: 2011-06-14 17:35:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    A.K. wrote:

    > Hamulec szynowy w większości tramwajów (pl).

    Eeeee, w hamulcu szynowym masz tylko docisk elektromagnetyczny, samo
    hamowanie jest normalnie, tarciem.

    Takowy też zdarza się w co większych ciągnikach siodłowych - na wale.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 73. Data: 2011-06-14 18:08:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Bo używam mózgu do myślenia.

    Udowodnij.

  • 74. Data: 2011-06-14 19:19:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:it779o$2jgf$2@news2.ipartners.pl...

    > Nie zapominajmy o licznikach wody i prądu.

    10/10 ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 75. Data: 2011-06-14 19:19:50
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > begin DJ

    > Jako ciekawostkę dodam, że także na lodówkach.

    A w twardych dyskach?

  • 76. Data: 2011-06-14 20:58:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    > begin Pszemol

    > Udowodnij.

    Po co?

  • 77. Data: 2011-06-14 21:42:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Po co?

    POCO TO SIE NOGI NOCO!!!

  • 78. Data: 2011-06-14 21:45:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-14 10:56:23 +0200, kamil <s...@s...com> said:

    > Jak to nie widać,
    > producenci magnetyzerów piszą, że zużycie paliwa spadnie nawet do 22%

    Bo oni mają stare teksty - teraz pisaliby, że do 23%.
    (VAT się zmienił)

    > , przecież to są dwa litry na setkę w mieście.

    No, to niezłe tempo - ja kiedyś 0,75 wytrąbiłem z kolegą, ale to dłużej trwało.

    > No i dlaczego mój Passat mniej palić i przestał brać olej?

    Bo pewnie masz coś takiego:

    <http://www.hicloneqld.com/fuelstar.html>
    albo to:
    <http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cach
    e:dBItbusP3aIJ:allegro.pl/reduktor-oszczednosci-mini
    malne-spalanie-neo103-i1478168755.html+Neo+ReduktorS
    palania&cd=6&hl=en&ct=clnk&client=safari&source=www.
    google.com>

    skrót

    powyższego: <http://tinyurl.com/6xu663b>

    > Myślę czy nie warto założyć jeszcze magnetyzera na przewody WN,

    NIE!
    Prąd pójdzie do magnesów i cylindry będą paliły tylko bokiem!
    Poza tym jeśłi będzie zbyt blisko zaworów, to magnes przyciągnie
    spaliny i wydech padnie...

    > żeby prąd w świecach był namagnesowany i poprawiał ich pracę!

    Lepiej świece poświęcić.
    Stare baby tak robią, młodym chłopakom to też nie przeszkodzi.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 79. Data: 2011-06-14 21:56:25
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Pszemol"

    > I co to ma do rzeczy, Przemku?

    :)

    Myślałem, że BrunoJ ironizuje (chyba słusznie), dlatego wyjaśniłem, że
    istnieją skuteczne metody hamowania oparte o magnesy o ile czegoś nie
    przekręciłem to ten pociąg mogł zahamować tylko z użyciem takich
    hamulców, żadne konwencjonalne rozwiązania nie dawały rady, dlatego może
    i wpływ neodymów na układ paliwowy jest żaden, jednak w układach
    hamulcowych okazuje się bardzo skuteczny.

    Pozdrówki

  • 80. Data: 2011-06-14 22:07:54
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę"

> [...]
    > twierdzi, że w domowych warunkach efektu magnedsów z pewnością nie
    > będzie widać, ale żądającym, by mu to jakiś instytut na piśmie
    > zagwarantował (w rozwinięciu: by się instytuty wszelakie zajmowały
    > tylko sprawdzaniem co zostało wystawione na Allegro i walką z tym
    > czymś), a tym, czy kogoś kocham nie próbując sprzedawać mu magnesów?
    > Wystarczy ci dzień an uporanie się z problemem?

    > Że magnesy oniżają spalanie?
    > Ocipiałeś?

    > ???
    > Masz elementarne braki w wykształceniu - albo w życiu nie miałeś zajęć

    To może prościej.
    Ja również nie bardzo wierzę, że te magnesy coś poprawiają, jednak
    istnieją pewne specyficzne warunki, których albo nie rozumiemy, albo nie
    potrafimy zbadać - przykład z miłością - każdy wie (no prawie) że
    istnieje, ale zbadać tego nie idzie. Zasób ludzkiej wiedzy wydaje się
    przeogromny, tymczasem mały pajączek tka sobie nitkę tak mocną jak nic
    na świecie i nie potrafimy tego powtórzyć - nikogo nie namawiam do
    stosowania magnesów, sam nie używam, ale gdy okaże się po latach, że
    jednak na coś tam wpływają to jak będziecie wyglądać?

    ;-)

    Pozdrówki