  • 61. Data: 2011-06-14 12:30:21
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: z <z...@g...pl>

    jerzy.n pisze:
    > Takie właśnie cuda z poparciem biura patentowego oferują niektórzy
    > sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
    > wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do
    > forum, ktos "trenował " takie cuda ?

    To już teraz wiem po co starsza pani na giełdzie samochodowej stoi i
    sprzedaje magnesy.
    Ja sobie jeden kupiłem bo mi był potrzebny do przetestowania
    magnetycznej farby położonej na ścianie w pokoju dziecka (zwykłe magnesy
    wymiękają).
    Za tydzień pojadę kupić większą ilość.
    Ale się będą ludziska dziwić że ktoś to kupuje :-)

  • 62. Data: 2011-06-14 13:49:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > ???
    > Masz elementarne braki w wykształceniu - albo w życiu nie miałeś zajęć z
    > logiki.

    Albo ma 11 lat i próbuje nieudolnie rozmawiać z dorosłymi...

  • 63. Data: 2011-06-14 13:51:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:a7fjc8-uv9.ln1@bozon.softax.pl...

    > Wodę da się z lekka przepchnąć (choć nie przyciąga tylko odpycha) --
    > trzeba spory magnes przykryć cienką warstewką wody -- wodę nieco
    > przepchnie
    > (będzie patrząc pod kątem na odbicie widać dołek) :)

    A dlaczego tak się dzieje? Robiłeś takie eksperymenty sam czy gdzieś
    przeczytałeś?

  • 64. Data: 2011-06-14 13:52:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <z...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > Za tydzień pojadę kupić większą ilość.
    > Ale się będą ludziska dziwić że ktoś to kupuje :-)

    :-)

    A czemu masz w pokoju dziecka na ścianie magnetyczną farbę?
    Symulujesz drzwi do lodówki?

  • 65. Data: 2011-06-14 13:55:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Jun 2011 09:25:48 +0200, Ghost

    > prius.

    Prius sam skręca jak się wsytawi rękę przez okno. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 66. Data: 2011-06-14 14:06:54
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 23:11:06 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Któryś z superpociągów, nie pamiętam który, hamuje za pomocą pola
    > elektromagnetycznego.

    Hamulec szynowy w większości tramwajów (pl).

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 67. Data: 2011-06-14 14:21:13
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/06/2011 12:52, Pszemol wrote:
    > "z" <z...@g...pl> wrote in message

    > :-)
    >
    > A czemu masz w pokoju dziecka na ścianie magnetyczną farbę?
    > Symulujesz drzwi do lodówki?

    Po prostu namagnetyzowane dziecko zostawia ładniej pachnące
    niespodzianki w pieluchach dzięki odpowiedniemu ułożeniu atomów w
    jelicie grubym.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 68. Data: 2011-06-14 14:31:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tue, 14 Jun 2011 09:25:48 +0200, Ghost

    > Prius sam skręca jak się wsytawi rękę przez okno. ;P

    Ale lokiec czy cala dlon?

  • 69. Data: 2011-06-14 14:36:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-14 11:16, Arek pisze:

    > LOL, zawsze najśmieszniejsze w żarcie jest to, jak ktoś nie załapie i
    > robi z siebie młotka:)

    Chyba mnie nie podejrzewasz o to? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 70. Data: 2011-06-14 15:32:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > To nie cud tylko uszkodzenie licznika wody z zamiarem niepłacenia za
    > wodę -> oszustwo.

    Dlaczego tak uważasz?