  • Data: 2011-06-13 23:36:04
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za pokazanie jakiegoś pisemka?
    > Daj ten przepis o jakichś pisemkach.
    > ;>

    Jesli jest sfalszowane to sprawa oczywista. Jesli nie to jakas dosc powazna
    instutucja by sie pod tym nie podpisywala bez powodu ryzykujac utrate
    reputacji.

    > Jesteś świetnym potencjalnym klientem tych sprzedawców.
    > Sam piszesz, że nie ma sposobu, by cokolwiek się zmieniło, ale chcesz
    > papierka z tym.

    Chcialbym zobaczyc profesjonalne testy, ktore jenoznacznie stwierdzaja, ze
    jest tak albo tak.
    Troche lat juz mam i widzialem rzeczy w ktore trudno by mi bylo uwierzyc,
    gdybym ich sam nie doswiadczyl. Z tego powodu coraz mniej rzeczy neguje na
    starcie na zasadzie "nie bo nie i koniec". Jeszcze nie tak dawno 99,99%
    ludzi wierzylo, ze Slonce obraca sie wokol Ziemi, ze stworzenie samolotu
    jest niemozliwe, telewizji itd.

    > Coś ci przygotuję, ale na razie sprawdź magnesem, ile uda ci się
    > przyciągnąć powietrza, ile oleju, a ile benzyny, oleju napędowego czy
    > gazu.
    > Bo w głebi duszy jesteś przekonany, że to są substancje przyciągane przez
    > magnes...

    Idac tym tropem rozumowania to od powstania pierwszego silnika jego
    wydajnosc nie powinna sie przez lata zmienic, bo przeciez zadne modyfikacje
    nie przyciagna paliwa i ma tyle spalac i koniec. A jakos tak sie sklada, ze
    obecne silniki spalajac tyle samo paliwa osiagaja wieksze moce niz kiedys.

    Pozdrawiam

    Darek