  • Data: 2011-06-13 19:28:31
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie właśnie cuda z poparciem biura patentowego oferują niektórzy
    > sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
    > wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do forum,
    > ktos "trenował " takie cuda ?

    A tak juz calkiem serio.
    Zastanawia mnie, ze niektorzy sprzedawcy pokazuja jakies pisemka z
    pieczatkami PZMOT-ow, politechnik, jakas gazeta motoryzacyjna nawet robila
    testy i twierdzili, ze sa efekty. Trudno mi wierzyc, ze to wszystko jest
    sfalszowane, bo za to grozi juz kryminal. Czy sa gdzies powazne testy
    robione prez powazne instytucje, ktore by jednoznacznie stwierdzaly brak
    jakiegokolwiek wplywu? Bo wiadomo, ze w warunkach "domowych" trudno ocenic
    ewentualna zmiane. Chociaz pamietam, ze ktos kiedys pisal, ze po zalozeniu
    magnesow wskazania chwilowego spalania na wolnych obrotach spadly.

    Pozdrawiam

    Darek