  • Data: 2013-06-30 07:47:58
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    >>> http://www.youtube.com/watch?v=wNBc8xIht-U

    Widziałeś?
    http://www.youtube.com/watch?v=d4EIj86S3PE

    > No ale przeciez oni tam nie myslenie, tylko encyklopedyczne wiadomosci
    > testowi. Ile dni ma rok, jaki jest wzor na pole kwadratu - przeciez to
    > google znajdzie w minute :-)

    Szkoła od wielu lat nie przygotowuje do niczego poza testami końcowymi.
    Dobry nauczyciel to ten, który przygotuje do testu/egzaminu. Reszta się
    nie liczy. Dobrze, że są jeszcze szkoły funkcjonujące inaczej, ale to
    rodzynki. Tylko że ich uczniowie mają gorszy start, bo liczy się wynik z
    matury, a nie wiedza.

    Pozdrawiam

    DD