    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <kkmcic$rlf$1@mx1.internetia.pl> <kkmmqg$7m0$1@speranza.aioe.org>
    <kkmo9q$21j$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kko4or$gej$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <516fbcf1$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <kkoku6$bjf$1@speranza.aioe.org> <kkrncu$1oa$1@news.vectranet.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5171c392$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kksm8o$6rd$1@mx1.internetia.pl>
    <9...@p...pl.invalid>
    <517289c2$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    <kku3q3$271$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Sat, 20 Apr 2013 15:47:49 +0200

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:kku3q3$271$1@node1.news.atman.pl...

    > Generalnie zależy jako kto wysyłasz. Jak jako osoba prywatna, to możesz
    > zapomnieć. Jeżeli jeszcze to rzeczywiście ich host, no to może, ale jeżeli
    > ich klienta, to wątpię, żebyś coś ugrał.

    Mieści się w domenie Vectry, Vectra jest tam jako główny operator. Także
    wpisy nie wskazują na poddomeny. Raczej jest to taki host, jak mój w UPC.

    > Sprawdź na ich stronie kontakty - często kontakty podane do RIPE
    > niekoniecznie są aktualne. Pogrzeb w DNSie i okolicach adresu, może to

    Ja chyba do nich zadzwonię, albo wystrzelę od razu do sekretoariatu, czy
    Gabinetu Pana Dyrektora...

    > jakaś firma korzystająca z ich usług, z mniejszymi (ale nie za małymi) się
    > łatwiej gada.
    > Brak reakcji raczej by wskazywał na ich klienta.

    Tak, jak ja jestem klientem UPC, tak on Vectry.
    Jak na razie chyba tylko Vectra zignorowała mnie całkowicie. Kiedyś mi jakiś
    portscan przylazł w ilości kilkanaście tysięcy w ciągu chyba pół godziny, to
    admin ICPNetu (to chyba był 2004 rok, bo jeszcze miałem SDI), pan Czarek (o
    ile imienia nie pomyliłem), odpisał mi chociaż coś w stylu "pocałuj mnie w
    dupę, portscan nie jest niczym złym".

    > Aha, i czy na pewno siedzi sobie spamer, czy może ktoś po prostu nie ma
    > dobrego antywirusa?

    Sra mi po mailach, wystarczy. Kontaktowałem się z 1, czy 2 firmami tam
    zasugerowanymi, jako ich kampania, uzyskałem stuprocentowe odcięcie się od
    sprawcy.

    > Jak chcesz, podeślij mi trochę danych, sprawdzę u siebie, jak do mnie

    Nie ma sprawy, mam to poarchiwizowane,

    > coś stamtąd dociera to spróbuję "od siebie" coś im napisać. Adres bez
    > podkreśleń i zamień com na pl.

    Odpiszę niebawem (godzina, dwie...), na mailu mogę mieć inną ksywę, (ale
    zaznaczę, że to ja) (IP nadawny będzie takie jak tutaj, nic nie tuneluję) bo
    mam kilka na różnych. Odpowiem przez reply, stosownie zmieniając co trzeba,
    jeśli mi program pocztowy to puści (zdarzyło się, że nie puścił) :) A jak
    nie, to jako nową wiadomość.

    > Pozdrawiam

    Ja również, dzięki za pomoc, niebawem pchnę te dane.