  • Data: 2013-04-18 12:17:53
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1355415199.20130418093406@pik-net.pl.invalid...

    > Nie było mowy o siatkach - była mowa o prostej diodzie. I o zjawisku
    > fizycznym - przepływie prądu w próżni. Tak elementarnej wiedzy
    > oczekuję po elektroniku, podobnie jak znajomości prawa Ohma i
    > umiejętności jego stosowania.

    Odnosiłem się do jego wcześniejszej wypowiedzi (wczoraj 12:37):
    Tak, póki lampy są stsowane, to minimum do pentody (ale wolałbym jednak
    wyżej, znacznie wyżej), wszelkie zależności powinny siedzieć w malutkim
    palcu. KAŻDY inż. elektronik. Nawet, jeśli ani razu nie użyje lamp. Inaczej
    będzie tak, jakby lekarz dermatolog, czy okulista, nie był uczony zasad
    pierwszej pomocy, nie umiał ich. Tak, jak elektronik lampy, tak KAŻDY lekarz
    zasady pierwszej pomocy.
    P.G.