  • Data: 2012-06-22 10:03:28
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2012 09:52, Mirek Ptak pisze:
    > Sam zacząłeś - jaki masz dowód na to, że na Twoim macu nie siedzi sobie
    > teraz trojan/wirus/robak whatever?

    Bo nie siedzi. Jak udowodnić, że się nie jest wielbładem? Widać że nie
    siedzi. Nie ma żadnej podejrzanej aktywności. Dałem P. Przemkowi
    wyzwanie. Niech korzystając z jednej z moich maszyn go zawirusuje. Może
    ściągać pornole i instalowac cokolwiek chce, byle złapać wirusa. Nie
    podjął wyzwania. Tymczasem ja wystarczy że nie zajrzę przez miesiąc na
    windowsowego laptopa moich synów (oczywiście zabezpieczonego ile się da
    renomowanymi antywirusami, atyszpiegami, pozamykanymi portami i za
    firewallem) i przysłowiowego dziada i baby na nim tylko brakuje. Wirusy
    żrą się nawzajem bo już nie mają co innego. :)

    Naprawdę, co windziarzom tak zależy na znalezieniu dowodów na realność
    zagrożeń na Maca, skoro praktycy, na codzień ich używający tego problemu
    po prostu nie mają? Potrafi mi Pan odpowiedzieć na to pytanie?

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!