    From: Neo <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Fri, 22 Jun 2012 00:01:08 -0700 (PDT)

    Tom01 wrote:

    > Bez przesadyzmu. Mac to po prostu porzadnie zrobiony komputer, jako
    > maszyna i świetny system operacyjny. Sam komputer nie jest żadnym
    > Maybachem. Przykładowo odpowiednikiem Maca Pro jest np DELL Precision.
    > Zrobiony tak samo dobrze i tak samo drogi. Co ciekawe na zlecenie obu
    > tych firm jedne i drugie produkuje ta sama fabryka - FOXCONN.

    Najprawdopodobniej Mac to będzie moja następna maszyna.

    Mam nadzieję, że następne 10 lat to będzie okres szybkiego rozwoju dla
    mnie o będę miał tyle kasy, że to kupić, najlepszy zestaw.
    Zobaczymy :)

    Chciałbym zapytać, czy na przykład elektrownie atomowe, które są
    przecież sterowane komputerowo, albo piloty automatyczne w samolotach,
    działają w oparciu o standardowe systemy operacyjne i sprzęt, czy
    dedykowany sprzęt wojskowy? Przepraszam, z ciekawości pytam.

    > Najbardziej "wypasiony" monitor z jakim miałem styczność kosztował
    > prawie 65 tys zł i służy w sterowni oczyszczalni ścieków do
    > monitowowania procesu technologicznego. ;)

    A czy można prosić o jakieś linka z fotkami lub filmikami, gdzie widać
    ludzi pracujących przy takim sprzęcie? Jest coś takiego w necie.

    Ciekawi mnie jak duży taki monitor jest w stosunku do człowieka, jak
    jest usytuowany w sali itd. Znowu, przepraszam bardzo, mnie wszystko
    interesuje i we wszystko wkładam nos.

    > Ale są droższe. Najlepszy o jakim wiem, kosztuje zdwowo ponad 100 tys zł
    > i został skonstruowany do projektowania i modelowania. To są prawdziwe
    > Maybachy.

    No tak, a te bajecznie wielkie monitory na ścianach w filmach o CIA,
    albo monitory wnotowane w biurka, która interpretują mowę ludzką, albo
    monitory wyświetlające hologram z małego urządzonka wielkości
    długopisu leżącego na stole? Tak to faktycznie jest czy to SF?

    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :D