  • Data: 2012-06-21 19:04:04
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Przemek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to określił znajomy inżynier, mając macbooka obcujesz z wyższą
    > kulturą techniczną.

    Czyścisz mi monitor...

    > Pytanie - czy warto aż tyle przepłacać za tą wyższą kulturę? Mi było
    > szkoda, wspomniany inżynier kiedy wymieniał sprzęt na nowszy - również
    > pożałował kasy i kupił nie-maca.

    Znaczy rozsądny człowiek i troszki złośliwy, ma powód, zeby Cię nie lubić?

    A na poważnie, to może wsadziłem kij w mrosisko, ale nic to napisałem o
    applu nie jest wymyślone. Szanuję użytkowników appla kiedy mówią, ze
    kupują bo to jest ładne, działa tak jak chcą i więcej nie potrzebują,
    natomiast nikt mnie nie przekona, że wklejanie baterii na stałe bez
    możliwości jej wymiany do ajfona to kultura, że wciskanie nowych ajpadów
    z bad pixelami to kultura, że kurz w matrycy monitorów to kultura czy
    kastrowanie BT to kultura, o zapisywaniu /przypadkowym/ wszystkich
    danych z gpsu na urządzeniu i przepisywaniu ją w ramach konta na
    następne telefony itd, itp.
    Jedno podkreśliłem. Jeśli chodzi o wzornictwo są niedoścignieni i to na
    pewno jest ich wielkie osiągnięcie.

    Przy czym zauważ, że nigdzie nie powiedziałem, że inne systemy są
    lepsze. Wręcz przeciwnie, android z całą polityką szpiegowania to shit,
    nokia za podejście do klienta niech sobie pada, m$ za wypięcie się na
    użytkowników WM także.
    Niestety dzisiaj jak się wybiera, to na zasadzie mniejszego zła.
    Przem