  • 1. Data: 2009-07-15 16:10:52
    Temat: MTRON - nareszcie przyzwoity SSD za sensowną cenę!
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=504
    4
    i nie ma żadnych bzdurnych ograniczeń prędkości na IDE - jest: 100MBps
    read/write!!!
    gdzie możnaby go kupić?

  • 2. Data: 2009-07-15 16:39:10
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jul 15, 6:10 pm, Alojzy Zakalec <a...@g...com> wrote:
> [...]
    4
    > i nie ma żadnych bzdurnych ograniczeń prędkości na IDE - jest: 100MBps

    http://www.ceneo.pl/2108308
    Ale chamstwo! Czy oni myślą, że ludzie nie umieją liczyć?
    Przecież mamy prawo swobodnie kupować w sklepach internetowych na
    całej EU!

  • 3. Data: 2009-07-15 17:04:51
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    >http://www.ceneo.pl/2108308
    >Ale chamstwo! Czy oni myślą, że ludzie nie umieją liczyć?
    >Przecież mamy prawo swobodnie kupować w sklepach internetowych na
    >całej EU!

    http://sklep.mbbm.pl/index.php?p964,mtron-ssd-mobi-m
    sd-pata3018-32gb

    Twoj poprzedni link kieruje do 16GB wersji.
    Wersja 32GB... bagatela 1112 zl

    Dlaczego nie kupisz 2,5" OCZ Vertexa 32GB ? Bije na glowe wydajnoscia tego z
    Twojego linka... czyzby byl za duzy ?

    --
    doom3

  • 4. Data: 2009-07-15 17:33:45
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jul 15, 7:04 pm, "doom3" <d...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Wersja 32GB... bagatela 1112 zl
    >
    > Dlaczego nie kupisz 2,5" OCZ Vertexa 32GB ? Bije na glowe wydajnoscia tego z

    Kurcze mam w lapku interfejs IDE (pomimo, że czipset mógłby obsłużyć
    SATA) i szukam dobrego SSD IDE, który wysyciałby na maxa transfer
    UDMA130. Jak dotąd tylko (nie wiedzieć dlaczego?) ten MTRON się tak
    zachowuje. (W innych firmach do wersji IDE wkładają NIEDORÓBKI???)

    A co do linków to pierwszy z brzegu oto sklep online z Anglii:
    http://tinyurl.com/nryrrx
    cena: ~94Ł+3Ł wysyłka! = ~500 złotych!!!
    A nie co to samo w poslkim sklepie:
    http://tinyurl.com/novhwa
    ZA 686 złotych!!!

    JEST CHYBA RÓŻNICA???!!!

  • 5. Data: 2009-07-15 17:49:55
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Alojzy Zakalec pisze:
> [...]
    4
    > i nie ma żadnych bzdurnych ograniczeń prędkości na IDE - jest: 100MBps

    Oj Alojzy ty za bardzo wiezysz w to co marketoidy wypisuja na płotach.

    W srodku tego dysku siedza zwykle kostki NAND Flash Samsunga i ten
    transfer to jest tylko transfer do Cache tego SSD a prawdziwy czas
    zapisu NAND jest duuuzo nizszy. Zerknij na strony samsunga i poczytaj
    specyfikacje pamieci NAND.

  • 6. Data: 2009-07-15 18:23:20
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jul 15, 7:49 pm, games <g...@g...home.pl> wrote:

> [...]
    > transfer to jest tylko transfer do Cache tego SSD a prawdziwy czas
    > zapisu NAND jest duuuzo nizszy.  Zerknij na strony samsunga i poczytaj

    Popatrzyłeś dokładnie na tej stronie:
    http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=504
    4

    Tam są benczmarki pokazujące transfer 90MBps PRZEZ interfejs!
    HD Tune i ATTO.
    A reszta to mnie niby czemu ma obchodzić?

    Masz jakiś link pokazujący banczmarki innych modeli na PATA?

  • 7. Data: 2009-07-15 18:25:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Alojzy Zakalec napisał(a):

    > Tam są benczmarki pokazujące transfer 90MBps PRZEZ interfejs!
    > HD Tune i ATTO.
    > A reszta to mnie niby czemu ma obchodzić?

    Jejku, nie chcę nawet myśleć co się stanie jak na płocie z surowego
    drewna zobaczysz, że ktoś napisał "Fajna dupa" ;)

    j.

  • 8. Data: 2009-07-15 18:48:12
    Od: Alojzy Zakalec <a...@g...com>

    On Jul 15, 8:25 pm, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Jejku, nie chcę nawet myśleć co się stanie jak na płocie z surowego
    > drewna zobaczysz, że ktoś napisał "Fajna dupa" ;)

    bez przesady
    benczmarki można powtórzyć i zweryfkować

  • 9. Data: 2009-07-15 19:26:03
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Wed, 15 Jul 2009 10:33:45 -0700 (PDT), Alojzy Zakalec napisał(a):

    > A co do linków to pierwszy z brzegu oto sklep online z Anglii:
    > http://tinyurl.com/nryrrx
    > cena: ~94Ł+3Ł wysyłka! = ~500 złotych!!!
> [...]

    A VAT + cło?
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 10. Data: 2009-07-15 19:37:25
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Alojzy Zakalec pisze:

    > bez przesady
    > benczmarki można powtórzyć i zweryfkować

    To jak juz sobie kupisz ten wymarzony dysk to pochwal sie na grupie
    jakie wyniki osiagnales!