  • 1. Data: 2009-07-15 10:22:46
    Temat: porównanie procesorów
    Od: Marek <z...@p...onet.pl>

    AMD X2 4850E /AMDX2 7750 vs intel e5200. Mógłby się ktoś pokusić o
    porównaie (wydajność w różnych zastosowaniach ?) Nigdy nie miałem ATHLONA:)

  • 2. Data: 2009-07-15 11:03:06
    Temat: Re: porównanie procesorów
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > AMD X2 4850E /AMDX2 7750 vs intel e5200. Mógłby się ktoś pokusić o
    > porównaie (wydajność w różnych zastosowaniach ?) Nigdy nie miałem
    > ATHLONA:)

    widziałem w pracy każdy z nich i wydajnościowo intel wypada chyba najlepiej
    zwłaszcza, że pobiera on najmniej prądu z wymienionej trójki, zaledwie
    ułamek tego co wymaga 7750 i przy tym jest porównywalnie szybki. 7750 to
    niestety grzejnik na dodatek w przestarzałej już technologii 65nm.
    na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php masz listę i ranking
    tych procesorów.

  • 3. Data: 2009-07-15 17:22:36
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 15-07-2009 o 13:03 Doxent napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > zaledwie ułamek tego co wymaga 7750 i przy tym jest porównywalnie
    > szybki. 7750 to niestety grzejnik na dodatek w przestarzałej już

    Ale z tym prądem to już chyba przesadziłeś.

    Pentium E5200 Thermal Design Power 65W
    Athlon X2 7550 Thermal Design Power 95W
    Athlon 64 X2 4850e Thermal Design Power 45W

    --
    Wiesław
    Opera Mail