eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetMTRON - nareszcie przyzwoity SSD za sensowną cenę!Re: MTRON - nareszcie przyzwoity SSD za sensowną cenę!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: CeBeR <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: MTRON - nareszcie przyzwoity SSD za sensowną cenę!
    Date: Thu, 16 Jul 2009 12:32:09 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <h3n08i$snl$1@mx1.internetia.pl>
    References: <b...@r...googlegroups.com>
    <4...@r...googlegroups.com>
    <h3l287$t0$1@news2.ipartners.pl>
    <1...@k...googlegroups.com>
    <1sow838f0v9pp$.dlg@kwinto.prv> <h3lf3h$dq4$1@mx1.internetia.pl>
    <124mvjvkpnrjy$.dlg@kwinto.prv> <h3lkt3$v3$1@mx1.internetia.pl>
    <h3mpca$c8u$2@online.de> <h3mr0p$pfd$1@mx1.internetia.pl>
    <h3ms0g$eg1$1@online.de>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-218-115.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1247741010 29429 77.254.218.115 (16 Jul 2009 10:43:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Jul 2009 10:43:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h3ms0g$eg1$1@online.de>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.8.1.22) Gecko/20090605
    Thunderbird/2.0.0.22 Mnenhy/0.7.6.666
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1153882
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Tzn. w Polsce sa jednak ceny nizsze, niz w reszcie Unii Europejskiej,
    > czy co starasz sie wlasnie wykazac?

    Nie, w Polsce są ceny wyższe nie dlatego że polscy dystrybutorzy i
    sprzedawcy mają wyższe koszty (czy ryzyko walutowe - w końcu od tego
    mają opcje walutowe i gdyby na nich nie kombinowali jak Pronox tylko
    traktowali właśnie jako zabezpieczenie przed nagłą zmianą kursu, to nie
    mieliby powodów do narzekania) jak próbujecie tu udowodnić, i nie
    jakichś "spisków", tylko przez swoją prostą pazerność. Z tego samego
    powodu robią problemy przy (przewidzianej ustawą) możliwości zwrotu
    towaru zakupionego drogą wysyłkową przez okres 10 dni: np. że nie może
    być rozpakowany, itp. Tymczasem tego mechanizmu nie wyssał sobie
    ustawodawca z palca, to jest rekompensata dla klienta który nie ma
    możliwości sprawdzenia towaru w działaniu podczas zakupu w sklepie - i
    gdy np. nie odpowiada mu pod względem generowanego hałasu (czego nie
    sposób sprawdzić bez nie tylko otwierania pudełka, ale i włączenia
    urządzenia) ma prawo oddać, a sprzedawca nie ma prawa sprzedać jako
    nowe, a zwrócić dystrybutorowi czy producentowi, aby po odświeżeniu
    trafiło z powrotem na rynek jako towar "refurbished". Na całym świecie
    tak to działa, w Polsce - nie do pomyślenia (mimo, iż ceny detaliczne
    mamy wyższe, więc proszę nie wciskać, że polskich dystrybutorów na
    prawidłową obsługę zwrotów nie stać).

    > Wiesz, funt jest rowniez jedna z globalnych walut, w ktorej mozna
    > skladac zamowienia na drugim koncu swiata.

    Przed chwilą pisałeś "rozliczenia miedzynarodowe robione sa w USD,
    ewentualnie w euro", teraz z potrzeby chwili zmieniasz zdanie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: