    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 19 Nov 2015 02:51:39 -0800 (PST)
    <a...@g...com>
    <c...@g...com>
    <0...@g...com>
    <9...@g...com>
    <n2hapt$ak7$2@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <n2ifc9$ak7$3@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <n2ikh2$7ef$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <n2jour$oud$2@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: MS chce nas wydymać?
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 listopada 2015 11:40:45 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:

    > Podałem metodę, przy po mocy której w maksymalnie kilka godzin można
    > uzyskać aproksymacyjny czas przetwarzania vs operacji na pamięci. Oczywiście
    > jak każdy mogłem się gdzieś pomylić i metoda jest nieskuteczna. Czy mógłbyś
    > rzeczowo pokazać gdzie się pomyliłem, zanim skrytykujesz?

    > Raczej kolega mm ma sklonnosc do skupiania sie na rzeczach
    > fikcyjnych i nieistotnych

    > A w dupie z wiki, lepiej przyjmijmy Twoje 4GB/s
    >

    > https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_device_bit_rat
    es#Dynamic_random_access_memory

    > Lepiej wierzyć w Twoje 4GB/s bez uwzględnienia rodzaju pamięci i rodzaju
    > dostępu ;-)

    logiki jest tam na ogol tylko troche (btw mozna zauwazyc e ze operacje ktore sie
    operacje logiczne to wlasciwie wylacznie ify (choc pewnie ogolny statyczny rozklad
    programu
    > Chłopie ale co z tego, jeśli w przeciętnym programie może być kilkanaście
    > operacji logicznych (nie wspominając o bardziej czasochłonnych operacjach,
    > jakim jest logarytm czy potęgowanie) i wąskim gardłem staje się przetwarzanie.
    >

    > - tak ze normalna predkosc programu sprowadza sie do na ogol po prostu do memory
    bandwidth, eos
    > Jeśli robisz xor dwóch dużych tablic to tak - wcale to nie jest zdegenerowany
    > przypadek.

    fizykalny (z zegarkiem w reku) 10 krotne przyspieszenie wszystkiego
    > Jeśli to jest naprawdę dla Ciebie takie ważne, to napiszże ten program z
    > jednym xorem a potem z dwoma xorami i wylicz.

    nie mow mi niezbyt lotny kolego co mam robic bo to sa twoje prywatne rojenia nie moje
    ;< ja na te twoje koncepcje patrze z zażenowaniem - mozesz sobie to liczyc ale mnie
    tym nie zanudzaj, i tak mimo ze nei rozumiesz co najmniej 80% tego co mowie stracilem
    czas na wyjasnianie tego nie wiem po co, chyab z nadmiaru uprzejmosci (co i tak nic
    nie dalo)