  • Data: 2015-11-19 12:05:35
    Temat: Re: MS chce nas wydymać?
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Albo obaj z (s)firem nauczycie sie korzystac z usenetu i uszanujecie ogolnie przyjete
    w nim 30letnie juz zasady (i tym sammym innych uzytkownikow), albo do kazdego Waszego
    listu zaczne doklejac po 10 (albo i 100:) postow z Waszymi "drzewko"/"cytatami"
    (a cierpliwy i upierdliwy jestem jak jasna cholera...;).
    To tez juz chyba 30letnia ogolnie przyjeta usenetowa metoda na skutecznie
    utemperowanie
    "mających innych serdecznie w d.." spamerow czy (...).

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    On Tuesday, November 17, 2015 at 7:49:10 PM UTC+1, fir wrote:

    > boje sie wlasnie ze mam racje, z osobowosci nie jestem szczerze mowiac jakims
    maniakiem
    > dyscypliny ;o ale szczerze mowiac tutaj
    >
    > jesli juz mowi sie na jakis temat to sila rzeczy zeby nie plesc bezsensów jakies
    trzymanie sie
    > jakiegos tam "pionu" (jakiejs tam przedmiotowosci i jakiejs tam sensownosci) musi
    byc -

    > gdyby tego bylo wiecej to moze jeszcze mialoby to jakies resztki sensu

    ---
    Avast.