    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 17 Nov 2015 08:30:15 -0800 (PST)
    Subject: Re: MS chce nas wydymać?
    From: "M.M." <m...@g...com>

    On Tuesday, November 17, 2015 at 4:55:45 PM UTC+1, fir wrote:
> [...]
    czynnikiem w dzisiejszym swiecie co "memory bandwidth/throughput" -> czyli pamiec ew
    styk pamiec procesor, szybkosc memcopy mowiac w uproszczeniu

    > ciekawe co to za programy robiace miliardy operacji na kilkudziesieciu bajtach
    input and output ??
    Może poszukiwanie minimum funkcji jednej lub kilku zmiennych?

    > pozatym jesli kolega tak mowi to raczej nie zrozumial o czym pisze (bo pisze o
    pewnym oglnym problemie - wlasnie o tym ze ta przepustowosc pamieci symboliczne 4
    GB/s to absolutnie kluczowa sprawa)

    Zrozumiałem, po prostu chciałem podać kontrprzykład, że jednak nie we
    wszystkich programach to jest kluczowe.