  • Data: 2015-11-17 17:47:37
    Temat: Re: MS chce nas wydymać?
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrozumiałem, po prostu chciałem podać kontrprzykład, że jednak nie we
    > wszystkich programach to jest kluczowe.

    to jest nie na temat (osobiscie draznia mnie takie teksty jak "Jednak jeśli jakiś
    program długo operuje na małej ilości danych, to już racji nie masz, " bo koles sobie
    wymyslil ze pisze o tym co mu sie roi a ja nie napomknalem o tym ni slowem - moim
    zdaniem żenada, pozatym kto tu pisze o jakiejkolwiek racji ja pisze o pewnej waznej
    kwestii a nie chce sie bawic w debilne racje) - slowem ja pisze o czyms zupelnie
    innym, Oczywisye jest ze w zdegenerowanych przypdakach gdy bandwidth si enie liczy
    bandwidth sie nie liczy ale co
    to za rewelacja.. Pozatym jak koloega by sobie taki program napisal to nie jestem
    pewien czy nawet wtedy ta przepustowosc sie naprawde nie liczy (przesylanie z puli
    rejestrow do puli rejestrow tez ma chyab jakas przepustowosc, nie wiem czy czysta
    wirtualna czy jakas fizykalną i o co tam naprawde chodzi, ale nawet na kodach na
    czystych rejestrach ta przepustowosc reg-> reg moze byc znacznym czynnikiem
    limitujacym
    nie tylko arytmetyka) Ogolnie jest to nei na temat bo pytanie jest o tym czemu ta
    przepustowosc na wspolczesnych pecetach nei jest 'szersza'