  • Data: 2012-09-10 19:40:14
    Temat: Re: MMSy na Nokii E51
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba" <S...@b...com> napisał:

    > Nie wiem jak ściągnąć. Mam ABO w Orange.

    Najprościej ze strony.

    > Zdjęcie poszło, ale pomimo wybrania wysłania jako MMS
    > zapytało o połączenie GPRS, a ja się zgodziłem. Mam w ABO
    > pewną pulę MB, więc może być i tak, chociaż pytając tutaj
    > nie o to mi chodziło.

    Wysyłanie MMSów nie ma wpływu na pulę MB wykupionych lub będących w ABO.

    > Natomiast gdy to samo chciałem zrobić z filmem nagranym
    > przez komórkę, otrzymałem odpowiedź:
    > "Nie można wstawić obiektu. Maksymalny rozmiar wiadomości
    > to 300 kB."

    Bo tak mają MMSy. I do tego musi być odpowiedni format - rozszerzenie
    załączanych plików.

    > Nigdzie nie znalazłem możliwości ustawienia/zwiększenia tego
    > limitu.

    Jeśli chcesz wysłać większe oraz w innym formacie - to jedynie jako e-mail.

    > Nie widzę takiej opcji.:-(

    Wiadomości/Ustawienia/Wiadomości MMS/Sposób odbioru MMS/Aut. w sieci
    macierzystej