  • Data: 2012-09-11 14:20:46
    Temat: Re: MMSy na Nokii E51
    Od: "Seba" <S...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wykonałem wszystkie opisane ustawienia ręcznie
    i jest OK. Moje dwa MMSy, jeden ze zdjęciem
    i jeden z filmem zostały wysłane i odebrane.

    Dwie sprawy wymagają jednak sprostowania.

    Nieprawdą jest, że formaty .jpg i .mp4 nie są
    odpowiednie.
    Właśnie takie pliki wysłałem bez problemu.

    Nieprawdą jest również, że wysyłanie MMSa
    nie ma związku ze zużyciem MB.
    Pierwszy MMS (zdjęcie) miał rozmiar 67 kB,
    a jego wysłanie było zwiazane z wysłaniem 50 kB
    i odebraniem 2 kB. Natomiast drugi MMS (film)
    miał rozmiar 146 kB a jego wysłanie było związane
    z wysłaniem 153 kB i odebraniem 5 kB.
    Są to wartości podane w szczegółach wiadomości.
    Nie wiem czy koszt przesyłu tych kB jest w cenie
    wysłania MMS, czy jest za to opłata ekstra.
    W moim przypadku teraz nie jest to istotne, bo, jak
    już wspomniałem, mam pewną pulę MB darmowych
    w ramach ABO. Ale na przyszłość dobrze by było
    wiedzieć czy trzeba się liczyć z dodatkowym kosztem.

    Pzdr.
    Seba