  • Data: 2009-07-19 12:59:33
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > podoba mi sie wyglad, czuje sie komfortowo w systemie, mam
    > wszystkie programy, ktore sa mi potrzebne, mam bezproblemowe
    > przenoszenie projektow z kopa w domu do pracy

    http://www.pcworld.pl/news/170073/.Apple.a.gdzie.Fir
    eWire.html

    Zwolennicy sprzętu Apple są rozgoryczeni, że w najnowszych MacBookach nie
    pojawiły się złącza IEEE 1394 (FireWire). Na firmowym forum w ciągu zaledwie
    dwóch dni napisano na ten temat kilkaset wiadomości.

    > mam zapewnione
    > bezpieczenstwo, ktorego mi system na najpopularniejszych PCtach nie
    > zapewnia,

    http://www.pcworld.pl/news/345021/Apple.lata.67.dziu
    r.w.Mac.OS.X.html

    Minęły więc dwa miesiące, zanim Apple udostępniła stosowne aktualizacje. Dla
    porównania przypomnijmy, że Mozilla - producent przeglądarki Firefox - w
    ciągu 10 dni wydała patcha dla tego programu (Nils zhakował również i tę
    aplikację).

    http://www.pcworld.pl/news/327586/Apple.usuwa.ze.str
    ony.zalecenia.dotyczace.antywirusa.html

    Proponowane były użytkownikom trzy rozwiązania komercyjne. Co więcej, w
    informacji można było przeczytać, iż zalecana jest instalacja więcej niż
    jednego pakietu bezpieczeństwa. Miało to utrudnić złośliwemu oprogramowaniu
    wykradanie poufnych informacji z komputera użytkownika.

    > mam niezly service i tech support w ramach opalconego
    > serviceu.

    http://www.idg.pl/news/347036/iPhone.3GS.problemy.z.
    przegrzewaniem.html

    > a bedziesz wiedziec jak juz bedzie mial 20%. <rs>

    poki co to nawet niema 10 % udzialu w polskim rynku
    http://www.myapple.pl/czytaj.php?id=95191

    --
    pzdr
    piotrek