  • Data: 2009-07-19 12:39:44
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > sorry za ortografie, ale po co sie odzywasz? naprawde az tak ci
    > Mariusz Kruk imponuje, ze probujesz go nasladowac? szkoda, ze w
    > temacie nie masz nic do powiedzenia. choc moze i lepiej. <rs>

    w tym temacie to poki co ty nic sensownego nie potrafisz powiedziec, nie
    masz ani jednego sensownego kontrargumentu do tej dyskusji i bulgoczesz bez
    sensu osmieszjac sie za kazdym razem swoja bezsilnoscia i brakiem wiedzy w
    temacie w jakim sie poruszasz.
    nie masz nawet na tyle godnosci zeby przyznac sie do bledu i powiedziec ze
    myliles sie.

    dla mnie EOT bo marnujesz tylko czas nie wnoszac nic do dyskusji.
    moze kiedys jak dorosniesz i nabedziesz doswiadczenia a przedewszystkim
    bedziesz potrafic obiektywnie patrzec na temat ktory poruszany jest tutaj to
    wroc.
    aaa i jeszcze naucz sie czytac ze zrozumieniem bo jak widac masz z tym
    powazny problem na ktory wiele osob ci juz zwrocilo uwage.

    --
    pzdr
    piotrek